NOD lijst 16 t/m 30 April 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door iez, 14 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cici86

cici86 Fanatiek lid

29 dec 2009
    1.266
    0
    0
    Germany
    Weer een lichte streepjes om iets na 7.00

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,8 KB
      Weergaven:
      7
  2. cici86

cici86 Fanatiek lid

29 dec 2009
    1.266
    0
    0
    Germany
    En zo zag d dipstick er na 45 minuten uit... Die goedkope dingen drogen mooi op haha

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,4 KB
      Weergaven:
      6
  3. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier zie ik hem wel.. maar na 45 telt dat nog? Hoop voor je dat ze mooi gaan oplopen.

Ik ga zo weer naar de HA, het blijft gewoon pijn doen mijn rug/zij.. pff.. en vandaag is de laatste dag van AB-kuur..
    Heb ook wel een beetje soort spierpijn in me buik ofzo.. geen idee dat nou weer is..

Hoe is het verder hier? Zijn er al meer testers vandaag?
    Als ik woensdag niet ongi ben ofzo.. doe ik er ook 1 denk ik... :cool:

4. Loesje9

Loesje9 Actief lid

18 nov 2013
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de opgedroogde zie ik m inderdaad! Spannend! Hoeveel dpo zit je?

5. cici86

cici86 Fanatiek lid

29 dec 2009
    1.266
    0
    0
    Germany
    8dpo dag 28 van deze cyclus.. Mijn nod is as vrijdag of zaterdag (datum in de lijst klopt niet )

6. cici86

cici86 Fanatiek lid

29 dec 2009
    1.266
    0
    0
    Germany
    Sorry 9dpo moet t zijn

7. elisew

elisew Actief lid

17 mrt 2014
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooh bah, dat is inderdaad jammer!

8. elisew

elisew Actief lid

17 mrt 2014
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammerr!!! Succes...

9. elisew

elisew Actief lid

17 mrt 2014
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, ik zie ze heeel erg licht. Hoop dat ze wel gaan oplopen dan! Of je moet vertrouwen op een indroogstreepje op een dipstick...hmm...zou ik niet doen.

10. cici86

cici86 Fanatiek lid

29 dec 2009
    1.266
    0
    0
    Germany
    Hij is iig wel roze/paars en zo een indroger heb ik nog nooit eerder op dipstick gehad... Laten we het maar houden op twijfeltestjes en hopen dat ze oplopen de komende dagen

11. kikkertje86

7 mrt 2013
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen meiden die op rood moeten!

De test is wel heel licht, ik zou nog even wachten met weer testen.

12. elisew

elisew Actief lid

17 mrt 2014
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, ik zie de eerste testen en opmerkingen voorbij komen. De spanning stijgt! Ik hoop op heel veel roze dit keer.
    Deze week is echt een mega-drukke week voor mij. Ben nu op mijn werk en ben mijn ovu-testje vergeten. Vanmiddag 17:00 weer thuis, dus dan alsnog een test doen en en voorraad in mijn tas stoppen. Ik merk dat ik nu een beetje zenuwachtig begin te worden. Ben er weer veel mee bezig. Met ML om me heen heb ik meer afleiding, maar die is nu weer weg, dus zit veel te lezen en buiken te kijken op het forum. Super leuk natuurlijk, maar helpt niet echt om geduldig te blijven. Ik hoop zo dat het snel raak is! Voor iedereen hier... ik leef onwijs met jullie mee

13. elisew

elisew Actief lid

17 mrt 2014
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooh en stond vanmorgen op met rommelende darmen en onderbuik, niet normaal...en ben zo stijf als een hark. Alles zit vast...vooral mijn onderrug. Tijd voor een bezoekje aan de fysio...

14. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Balen meiden op rood! Knuffel..

Hier net naar de HA geweest, gelukkig dacht ze niet aan nierbekkeontsteking, maar gewoon "rugpijn", als sinds woensdag dus.. :( Urine is op kweek gezet om te kijken of er eventueel een bacterie inzit.. eind van de week bellen voor de uitslag..
    Ik lees net mijn "handtekening", one of the 10 symptoms is backache (rugpijn) nou ben benieuwd... Haha!:cool: Misschien toch nog ergens goed. voor..:D

15. kellyk

kellyk Niet meer actief

Bij mij was de rugpijn het symptoom! Dat ik zwanger was hahaha succes ermee want die kan erg zeer doen hahaha

16. elisew

elisew Actief lid

17 mrt 2014
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, wat vervelend dat je zoveel pijn hebt. Vooral de onzekerheid lijkt me lastig. Dat je niet precies weet waar je het aan moet wijden. Ik hoop heel erg voor je dat het te maken heeft met je cyclus en dat het positief nieuws is!!

17. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Echt..Nou dat vindt ik de rugpijn al minder erg als het zo mocht zijn.. :D:cool:

@ Elise, Thanks! Ja is idd vervelend.. ze zei gelukkig wel dat het met de blaasonsteking beter gaat, dus dat was wel positief gelukkig!

18. kikkertje86

7 mrt 2013
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien geven ze je wel door dat je zwanger bent T84

Oh bah ik krijg test drang!

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedemorgen!
    we zijn weer een dag verder...ik 6 dpo dus nog even geduld.over 5 dagen mijn nod....voor de rest gelukkig nog geen kwaaltjes..ik zeg gelukkig want vorige maanden had ik ze wel en dat waren dus geen zw kwaaltjes...

ik zie lichte testjes spannend al vindt ik zo vroeg testen wel een risico hoor...al hoop ik voor jullie dat ze mooi oplopen en positief zijn!!

T84 balen van je rugpijn hoop voor je dat voor jou een positief iets is!!

alle rode dames dikke knuffel

20. elisew

elisew Actief lid

17 mrt 2014
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Joma! Volgens je pendel zou t raak moeten zijn:) over een paar dagen weet je meer!

Deel Deze Pagina