Ja bizar he! Maar ik durf echt nog niet te zeggen of het nou raak is of niet.. Ik voel me niet duidelijk anders dan anders.. Vorige ronde brandden mn tepels mn bh uit. Nu alleen zere borsten zelf maar dat kan net zo goed pms zijn.. Vind het echt moeilijk om te wachten.. Gelukkig wordt het vanzelf een keer duidelijk maar voor nu is het wachten gewoon k*t
Ja duidelijk te zien hoor Vooral de onderste!! O, van al die testen wil ik zelf nu ook gaan testen, maar is nog veeeeel te vroeg Ik wilde zondag testen, maar twijfel om maandag te testen voor het zekere (als ik dan niet ongi ben natuurlijk), maar weet niet of ik dat red
Heb vandaag 2 kv sensitesten gekocht, vanaf 4 dagen voor NOD te gebruiken (maar ga me inhouden) Iemand ervaring met deze testen?
Haha ik had t allang gedaan! Morgen 10 dpo toch? Als je heel gevoelige testjes hebt zou je er eentje kunnen wagen..
Haha, heel stom, maar durf niet zo goed Welke testen zijn er heel gevoelig? Zeker niet de kv testen die ik heb gekocht haha!
Hmmm, laat maar De streepjes worden inderdaad goed duidelijk! Hier tegen alle verwachtingen in totaal geen testdrang. Misschien maar best want er zou toch nog niks te zien zijn Denk dat ik vrijdag eentje zal wagen. Geen idee of ik nou effectief een ei gehad heb, maar ik denk van wel dus we zien wel wat er de komende dagen/weken gebeurt. Hopelijk ofwel ongie ofwel roze test. Dan heb ik tenminste duidelijkheid
Spannend hoor key.. Ik heb nog nooit een vals streepje ofzo gehad.. wanneer is precies je nod? Ze lijken ook op te lopen.. Hier kriebelt het ook.. misschien morgenochtend... haha
Geen ervaring, maar heb wel vaker gelezen dat sensitest lichtroze streepjes geven ook al ben je niet zwanger (of als bvb. hond of man hun urine gebruikt wordt). Maar zoals ik al zei, zelf geen ervaring dus kan niet echt oordelen. => oeps ik verwar met predictor early. never mind!
Zie trouwens net dat ze early heten, maar zal wel hetzelfde zijn als een sensitest. Er moet een plus komen.... Haha, komt zo dichtbij dat ik ineens denk, goh welke testen zijn goed en handig. Is alweer zolang geleden dat ik ze gebruikt hebt
Ze worden wel donkerder En jammer dan hoor, dat het geel is Tenslotte testen we allemaal met geel spul 😉
Hi, Ik ben nieuw! Heet Juul en hoop zwanger te zijn voor de derde keer. Deze keer voor een bevriend stel. Mijn nod is de 29ste! Gr
Mn ei was een dagje eerder op 5 april dus mn nod is de 19e maar vorige keren had ik een lf van 15 dus denk zondag de 20e.. Spannend!
Ja Key echt spannend maar heb er wel veel zin in. Vindt zwanger zijn geweldig, ook al is het niet altijd leuk. Ik zie dat jij al een streepje hebt op je test!!! Wow spannend!