He bah meid, wat balen...goed dat je aan jezelf merkt dat je er teveel mee bezig bent. We zien je wel weer verschijnen als je er aantoe bent! Xx
T84 mooie testen hoor..sna0 je voorzichtigheid goed, maar elke 2 a 3 dafen verdubbept hcg dus kan best kloppen toch? Zit hier 11 dpo, gisteren omowit getest en vandaag zie ik iets! Zal t op foto proberen te krijgen, maar ik zie echt iets.. absoluut een dikke tuurder hoor dus misschien is t niks! Ga denk ik braaf elke dag testen nu..geen idee wanneer mn nod is aangezien mn lf dan weer 9 dan weer 14 dan weer 10 dagen is!
Hier mn ei gevonden en dat nog voor pasen haha Verwacht mn nod 30 april dan. Valt me erg mee, net van pil af en ei op cd15
Ik zie ze ook hoor.. en hcg verdubbelt toch iedere 2 dagen? Dus dan kan het toch dat ze niet veel donkerder zijn dan gister...
Voorzichtig gefeliciteerd dames!! Hopelijk lopen de testen snel op! Hier vandaag weer op eieren jacht!
Goedemorgen dames! Heb de laatste week even heel weinig meegelezen, maar met een goede reden. Afgelopen maandag ben ik getrouwd . Ben nu lekker aan het bijkomen van alle drukte en ga zo alles bijlezen.