NOD lijst 16 t/m 30 April 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door iez, 14 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

T84, wow, mooi streepje al hoor!

Ik heb vanmorgen helaas wéér omowit getest :( Ik testte eerst met een dipstick van z&k, die was negatief, maar ik was zoooo eigenwijs dat ik er nog een kv2v5 tegenaan gegooid heb. Maarja...ze spreken echt de waarheid vermoed ik ;)
    Vorige maand had ik een cyclus van 33, dat zou as vrijdag pas zijn. Maar ik heb er nu geen goed gevoel meer over... ga nu ook niet meer testen en wacht gewoon tot mn ongi door komt.

Maar ik wil veel roze zien, dus meiden kom op met die posi testjes! :)

2. Maria32

Maria32 Lid

15 jan 2014
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
  3. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hi meiden,

Ik zit nu 2 dagen DPO en voel de hele tijd wat 'kriebelen' links onderin en heb ook wat steekjes in de vagina lijkt het wel. Herkennen jullie dit?

@T84: ik zie 'm hoor! Mooi! Gefeliciteerd!

4. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    balen mamma32! suc6 volgende ronde.

5. Maria32

Maria32 Lid

15 jan 2014
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Soms zie ik hier van die testen voorbij komen dat ik denk, wat ziet iedereen hierin?!? Maar die van vanochtend zijn allemaal best duidelijk! Die van jou ook zeker! Gefeliciteerd!
    Ik word echt een beetje blij van die roze strepen. Geeft hoop!

6. Mamma32

Mamma32 Bekend lid

12 feb 2014
    758
    0
    0
    Werk part-time
    Gelderland
    Voor de rode onder ons ik heb een NOD lijst aangemaakt voor 16 t/m 31 mei.

Ik baal idd heel erg straks onder de douche maar even flink janken, zodat ik m'n dochter niet laat schrikken, maar het zit wel hoog.

7. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.013
    3.667
    113
    Hallo allemaal,

Heb nog niet zoveel geplaatst maar lees afentoe mee.

iedereen gefeliciteerd met de positesten!

Vanaf vandaag ongeveer kan k ongesteld worden alleen heb het idee dat k het geestelijk op de een of andere manier kan tegenhouden :( nu heb k vanaf gister wel regelmatig soort van menstruatie krampen. Iemand hier ervaring mee met geestelijk tegenhouden :( ? Of bestaat het echt niet? Eigenlijk geloof k dat het wel kan had het namelijk ook voordat k ooit aan de pilwas.

echt k haat wachten maar wat ik hier lees ben vast niet de enige ;)
    Ik denk dat ik mn ei 1@2april had en mn cycles is tussen de 28/35 dagen.

succes iedereen met wachten!! En anders met positieve zin op naar de volgende ronde

8. Maria32

Maria32 Lid

15 jan 2014
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve chantal,
    Wat enorm balen weer. Weer! Ik heb heel veel respect voor je dat je al zo lang im dit bizarre circuit loopt en nog steeds positief probeert te blijven. Ik ben 'pas' 2 jaar bezig en heb nu al af en toe het gevoel dat ik er aan onderdoor ga. Hoe moet dat wel niet zijn voor jou. Maar houd vol. Onze droom komt ook een keer uit!!! Zeker als er zulke bijzondere mensen bestaan als Juul (Juul, geweldig dat je dit doet! Ik speel zeld af en toe met de gedachte een draagmoeder in te schakelen).
    Sterkte en liefs! Ook aan alle andere meiden op rood.

9. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Cici en T84, ik zie bij jullie beiden lichte streepjes! Laat ze maar mooi oplopen!

Muis gefeliciteerd met je trouwdag! Hoop dat je kwaaltjes door een zwangerschap komen..

Lix, balen dat je ei zo laat was. Hoop dat je lf nu wat langer is en dat er een mooie positieve test komt.

Key, wat rot die onzekerheid! Misschien ff een break met testen en over een paar dagen weer?

Bo20, ja dat heb ik ook gehad, dat gekriebel/steekjes. Ik kan je alleen niet vertellen of het ook iets betekent want ik heb tot nu toe alleen negatieve testen gehad.

Esklessebes, spannend! Nee ik heb niet het idee dat ik mn menstruatie geestelijk kan tegenhouden. Maar misschien kunnen sommigen dat wel.. Je durft nog niet te testen?

Hier af en toe wat ongi krampen. Maar niet de hele tijd. Meestal wordt ik eerst pats boem ongesteld en heb ik dan heel erge krampen de eerste dag. Maar we zullen zien. Vrijdag ga ik testen.

10. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Knuffel en sterkte! Het tweede kindje komt er wel! Laat je emoties even lekker gaan onder de douche en ga weer met goede moed verder op naar de volgende ronde!

11. Mamma32

Mamma32 Bekend lid

12 feb 2014
    758
    0
    0
    Werk part-time
    Gelderland
    Heb even een blog geplaatst met betreft m'n 1e zwangerschap.
    Misschien dat meerdere dit hebben meegemaakt.

12. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.013
    3.667
    113
    Julia88

Nee durf nog niet te testen als k niet ongesteld word misschien goede vrijdag.
    haha eenmooie dag ;)

Ik heb altijd geroepen dat ik het waarschijnlijk voel als k zwanger zou zijn maar voel elke mnd vanalles dus ik denk deels gewoon dat k wel ongi word.

Zie dat jij ook vrijdag gaat testen? Spannend

13. chntl

chntl Bekend lid

5 apr 2011
    540
    0
    0
    Friesland
    Vanmorgen dus echt negatief getest. Grrrrrrrrrr
    Ook maar even weer de gyn gebeld, vanaf morgen weer puregon prikken. 22 april weer de eerste echo dus we zullen weer zien wat er gebeurd.

14. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Dat is waar, zou een mooie dag zijn voor een positieve test;)
    Ik dacht ook dat ik het wel zou merken, maar daar ben ik nu niet meer zo zeker van.

Ik ga vrijdag ook testen ja! Laten we duimen voor positieve testen;)

15. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.013
    3.667
    113
    succes! Zie dat we in dezelfde ronde zitten ;) spannend. Ook voor je eerste?

K heb die krampen verder niet gehad en lijkt mij te laat voor een innesteling oid.
    we gaan het zien.

k zal mee duimen

16. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Geen ervaring, maar mooi geschreven! Wat moeilijk die onzekerheid, maar gelukkig een mooie kerngezonde meid eraan over gehouden!

17. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Eerste kindje inderdaad! Spannend, we zullen zien vrijdag..

18. Mamma32

Mamma32 Bekend lid

12 feb 2014
    758
    0
    0
    Werk part-time
    Gelderland

Dank je, door die onzekerheid hebben wij de eerste 12 weken totaal niet beleefd alleen maar onzekerheid, heb het na die 12week ook lekker van de daken geroepen.

19. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Waar kan ik je blog vinden?

20. Mamma32

Mamma32 Bekend lid

12 feb 2014
    758
    0
    0
    Werk part-time
    Gelderland
    Recht van deze bericht staat hoeveel berichten ik getypt heb daar staat bij blog een 1 die klik je aan.

Deel Deze Pagina