Ik weet t niet iez.. Het lijkt mij dat je ei niet wil springen.. Lh komt altijd in golfjes toch? Tenminste dat patroon zie ik bij mijn eigen testjes.. Misschien dat je ei niet wil groeien?
Zou best kunnen dat m'n eitjes weer niet groeien. Heb in het verleden pcos gehad maar sinds september 2012 gingen ze opeens groeien elke maand. Nu blijkbaar weer niet. Jammer maar ik was toch al van plan om naar huisarts te gaan na deze ronde.
Mmmm elke x word hij donker maar zwakt hij weer af... Raar lijkt net of hij niet wil springen of zo.. Ik zou ook zeker even de huisarts inschakelen zeker met je verleden.. Succes meid!
Nou mij eisprong komt eraan hoor! Redelijk snel na mk ik zit nu dag 8 en hij is bijna knal al....... ONGELOFELIJK!! We zijn gisteren al begonnen, nou dat komt dan weer goed uit, ik dacht al te voelen dat het niet lang meer gaat duren...tjonge schrik er weer van dat mijn ei zo vroeg is hahahaa Dus gok net als de vorige keer dat ik dan op dag 10 mijn knaller heb dus dan is mijn nod 30 april of 1 mei dus ik ga gezellig met 2 nod topics mee kletsen. Vinden jullie dat oké?
Natuurlijk vinden we dat ok kelly! Even iets anders.. Hebben jullie ook dat je een paar dagen voor nod pijnlijke bulten in je borsten krigt? Zijn dat gewoon klieren ofzo? Mn borsten voelen ook wat groter aan.. Ik bedoel dus ook als je niet zwanger bent he ik heb t wel vaker gehad, de ene keer erger dan de andere
Ik ga trouwens geen z&k zwangerschapstesten meer kopen.. Vind t echt te onduidelijk worden of die krengen nou rare streepjes geven zonder hcg of niet.. Kreeg terug van zk in de mail dat als er een teststreepje staat, er hcg gedetecteerd is, maar ik heb eens wat lopen rondzoeken op internet, en lees superveel verhalen over meiden die positieve internet-cheapies hadden masr bv een FRER of een kv negatief was.. De ovulatietestjes werken als een trein maar de zwangerschapstesten koop ik echt niet meer.. Dan maar dure tests kopen hier.. Kom ik wel meteen noodgedwongen van mn testverslaving af
Oké heel fijn! Nee ik heb geen bulten, dus kan je niet helpen. Heb echt 3x moeten kijken maar weet zeker morgen of overmorgen mijn knaller. Ben benieuwd! Oja heb net 6 zwangerschaps testen gekocht bij de action zijn die net zo gevoelig als de kruitvat? Vond ze goedkoop!
jeetje wat gingen jullie rap met kletsen vandaag.......heb terug gelezen even kijken wat ik onthouden heb.. @Iez ik denk dat hij iedere keer op springen staat en niet wil ofzo echt heel raar zo pff heel irritant heb met je te doen!!knufff @Kelly toch weer vroeg eitje ik zei het het komt goed ik had ook een vroeger eitje!! en tuurlijk gewoon lekker kletsen ..al volg ik je toch stiekem wel! @Key vandaag weer negatief??? ik zou die testjes nooit meer gebruiken!!!!!!!! balen zeg! @Cill geloof ik?? maak niet uit zag een mooie kv test met een 2e streep van harte!! @alle dames in het rood dikke knuffel en succes de volgende ronde ......en ...toen was ik een zeef................ hier lekker buiten vertoeft..zonde met dit mooie weer om binnen te zitten ik hoop dat die 3 dagen snel voorbij zijn ........pfff men wat duurd dat lang...................
Bedankt allemaal voor de felicitaties. Ik doe morgen ochtend nog een keer een test maar moet zeggen heb er wel een goed gevoel over. Ik hoop op Veel roze deze maand!
Nog die rot dipsticks, twee actions en een cb digital.. Maar ik ga ook niet meer testen hoor.. Ga er vanuit dat ik ongesteld word zaterdag
Bedankt meiden!! Ik snap er niks van, zit op 12 dpo en dacht echt ongesteld te worden maar he blijft bij bruine afscheiding. Het zet. Niet echt door... pff
Ja dat had ik gisteren ook Ik vind die bulten best een beetje eng.. Ben 1,5 jaar terug geopereerd aan een fibroadenoom. Onschuldig maarja als dit nu hetzelfde is moet het er weer uit denk ik.. Al voelen ze wel anders heb ik t idee..
Ik heb net pas mijn positieve ovulatietest gehad, dus zet mijn NOD maar even op .... NOD 30 april in plaats van 25 april. Blijkbaar had ie er eerder nog geen zin in