@ Key; je kan wel die testen afvallen, maar het feit blijft dat je echt belachelijk vroeg test. Misschien is er wel echt wat geweest, maar is het weer weg, het gaat zo vaak mis met innesteling e.d. Snap echt niet waarom je zo vroeg test, ieder zijn ding natuurlijk, maar dan moet je niet zeggen dat testen eventueel niet goed werken. Ik heb z&k zwangerschapstesten al verschillende keren gebruikt en bij mij waren ze echt witter dan wit, er was echt niets. Is wel erg toevallig dat ze bij mij dan allemaal wit blijven en ik ook niet een vals streepje o.i.d. heb, die heb ik gewoon nog nooit gehad. Gewoon niet meer zo vroeg testen, je maakt jezelf gek!
Mag ik vragen wanneer jou mk is geweest? Kan het niet zo zijn dat je nog hcg in je bloed hebt en dat je ovu testen daarom nu alweer knallen? Of heb je al een negatieve zw. test gehad? Was zomaar een vraag hoor... hoop natuurlijk dat het je ei weer is, dat zou super snel zijn Succes!
Heey kom weer even kijken, helaas veel op rood. Gefeliciteerd aan de positieve testers! Dat ze maar snel donkerder mogen worden. @ key: last van mijn borsten kreeg ik ook inneens een week voor mijn nod de laatste twee keren. Was overtuigd zwanger te zijn. Niet dus... Blikkt dat het vaker voor een ongesteldheid aan komt las ik op internet. Helaas toen al een aantal testen gedaan die allemaal negatief waren;( Mezelf nu ook belooft om niet meer te vroeg te testen.
Ik test vroeg omdat ik het liever wil weten als er iets zat en het mis is gegaan, zo leer ik mn lijf ook beter kennen. Is een persoonlijke keuze, iedereen is daar denk ik anders in. En de reden dat ik denk dat de testen niet goed werken is omdat ze van licht naar donkerder naar lichter naar donkerder naar lichter gaan.. Terwijl eventueel hcg kan stijgen of dalen, maar niet stijgen,dalen,stijgen en vervolgens weer dalen achter elkaar... Dan moet het toch haast wel aan de testen liggen denk ik.. Vandaar dat ik ook meerdere mails naar zk heb gestuurd met foto's erbij en gevraagd heb om uitleg
Nee alles van hcg is weg, heb gisteren een test gedaan en omo wit! De laatste dagen waren mijn ovulatietestjes licht en sinds vandaag liep hij snel op. Maar heb meestal op dag 10 mijn knaller. Zit nu op dag 8 banner klopt niet moet ik nog aanpassen.
11 dpo.. ik vind het echt spannend worden nu, ben ik normaliter druk bezig met afvallen en sporten en gezond eten ed.. vind dat ik nu wel even toe mag geven aan m'n snack-trek! dus lekker een zakje chipitos gehaald, en een avocado.. mega veel zin in avocado! Moet alleen wel oppassen dat ik m'n lijf niet weer op de loop laat gaan met m'n gedachtes.. dikke cm, doodmoe, lage rugpijn, pijnlijke tepels, zeurend gevoel onderin m'n baarmoeder.. heb ik vaker gehad, dus ik vertrouw niet meer op "symptomen". temp is nog wel mooi hoog en vanochtend tuur/snelle-indroger op action test, maar NOD is over 3 dagen pas.. dus ben gewoon veel te vroeg, kon het niet weerstaan! dom!
Ok... Net een test gedaan en hetzelfde als vanmorgen.. Nu twijfel ik.. Want ik voel al flink steken links en als ik opsta of snel beweeg en wat opvalt is dat mijn borsten pijn doen?! Hebben jullie dat ook wel eens voor je ei? Ik moet morgen werken en werk in een kapsalon dus kan niet testen op het werk.. Kan ik smorgens met ochtend urine testen? Ik gebruik action testen. Ik doe dat normaal niet maar wil hen niet missen! Anders is het pas morgen 20.00 Wat zoude jullie doen? (Recht van net-links van 11.00)
Ik zou zeker niet vroeg testen, kan een vals positieve test geven namelijk.. vind hem nog erg licht hoor. heb je niet ergens zo'n ouderwetse tandenborstelhouder liggen? dan zou je gewoon op je werk de test kunnen doen, en dan in die koker bewaren bijv? doe ik ook altijd!
Mmm nee die heb ik niet..... Ik ga een test in mijn tas verstoppen.. Maar het valt zo op als ik met tas en al naar wc ga dat doe ik nooit! Die meiden Houde me al zo in de gate hahsha Slimme van houder maar heb ik helaas niet.. Ik heb altijd inneens een knal test.. Dus vandaar.. Maar als hij met ochtend urine niet te vertrouwen us dan schiet dat ook niet op..
Ik neem ze wel mee op mm werk.. doe m zeg maar achter de band van mm broek.. en dan leg ik m weg in me tas.. en dan FF kijken natuurlijk... haha
Ik heb van die hele kleine dipsticks van sensitest. Passen makkelijk in je broekzak. 1 nadeel alleen dat ik ook een plastic bakje moet mee smokkelen. Dat is nog wel eens lastig.
Hahahaha leuk om te lezen! Ik heb van de action.. Zijn lompe testen met plastic omhulsel.. Morgen vroeg eens kijken of ik het in mijn kleding kan verstoppen hahaha Jullie zeggen dus smorgens niet testen!? Dus mocht t niet lukken is t morgen avond pas.. Och ja hopelijk Miss ik hem niet
@Key: blijft toch spannend. Ik hoop in ieder geval dat je wat meer rust krijgt.. @iez: die testen van jou lijken sprekend op sie van mij. Super frustrerend. Ik ga me inderdaad afvragen of ze wel gaan springen... @morgen: nieuwe NOD! Spannend voor de meiden die gaan testen...succes! @rode testen: sorry meiden...het is echt heel jammer! @hier dus nog geen ei. Vanavond een enorme emotionele bui, lode benen en teveel chocola. Hoop toch echt dat mn ei er wel zit en gaat springen!! Mijn NOD ga ik zo nooit halen natuurlijk...zolang hij er maar komend weekend of voor donderdag is, dan is ML er.
♥ NOD-Lijst 16 t/m 30 April 2014 ♥ 16. (7) : Starry, 29 jaar, ronde 8 na mk, 2e kindje (mmm) Loesje86, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Angel77, 37 jaar, ronde 29, 2e kindje Esklessebes 29 jaar, ronde 4, 1e kindje chntl, 22 jaar, ronde 43 (1e ronde iui), 1e kindje NightShade, 34 jaar, ronde 1, 4e kindje LittleMeStphnie, 20 jaar, ronde 3, 1e kindje 17. (3) : Bloemkool, 33 jaar, ronde 2, 2e kindje misssas, 25 jaar, ronde 1, 2e kindje Wellie, ? jaar, ronde 1, 3e kindje 18. (9) : T84, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje Lindsey89, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje Duvellie, 23 jaar, ronde 4 na mk, 1e kindje 4dogs82, 32 jaar, ronde 26, 1e kindje Mama-in-love, 31 jaar, ronde 3, 3e kindje mariam1978, 35 jaar, ronde ?, 3e kindje Julia88, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje Bo20, ? jaar, ronde ?, 3e kindje Cici86, 28 jaar, ronde 5 na ma, 3e kindje 19. (8) : Cyll, 26 jaar, ronde 5, 2e kindje Kelly1908, 35 jaar, ronde 2, 3e kindje Tries123, 31 jaar, ronde 7, 2e kindje Vogelhuisje, 26 jaar, ronde 1, 3e kindje Loesje9, 26 jaar, ronde 2 (na 2e mk), 1e kindje Lauren1984, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje Joma, 32 jaar, ronde 4, 2e kindje Lunatjuh, 26 jaar, ronde 10, 1 kindje 20. (7) : Key, 26 jaar, ronde 4, 1e ronde na v.mk, 1e kindje MyNameIs, 26 jaar, ronde 6, 2e kindje Muis87, 26 jaar, ronde 1, 1e kindje Bubblez, 23 jaar, ronde 6, 1e kindje Mamma32, 33 jaar, ronde 3 , 2e kindje Rimase, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje Maria32, ? jaar, ronde 5, 1e kindje 21. (5) : Fee89, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje Mroz, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje SteffieD, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje Nonie, 30 jaar, ronde 13, ? kindje Bbtje, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje 22. (4) : Florenthe, 37 jaar, ronde 2, 2e kindje Setnil, 34 jaar, ronde 3, 2e kindje MBNN, 23 jaar, ronde 8, 1e kindje Lovelymum, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje 23. (1) : LIX, 31 jaar, ronde 12, 2e kindje 24. (2) : Wensje 88, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Elita, 30 jaar, ronde 1 na v. mk, 1e kindje 25. (8) : Reamonia, ? jaar, ronde 9, 1e kindje elisew, 22 jaar, ronde 3, 1e kindje Anne, 34 jaar, ronde 4 na 2de mk, 1e kindje Loving, 30 jaar, ronde 2, 3e kindje bloempje34, 34 jaar, ronde 5, 1e kindje Sabina, 26 jaar, ronde 6 en 1e kindje Belliebel, 27 jaar, ronde 1, 3e kindje Mamalicious30, 31 jaar, ronde 1 (na mk), 2e kindje 26. (7) : Rachh, 24 jaar, ronde 7, 1e kindje Nina0812, 28jaar, ronde 2, 3e kindje Dansprinsesje, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Babybanjo, 40+ jaar, ronde 3 na mk, 3e kindje Mart, ? jaar, ronde 20, 1e iui, 1e kindje Chantal86, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje (mmm) girlwithredhair, 34 jaar, ronde 1, 3e kindje 27. (5) : pugga, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje Fightforlove, 26 jaar. ronde 2. 3e kindje Bibaboe, 38 jaar, ronde 38, 3e kindje Naliey, 26 jaar, ronde 78, 32e ronde na mk, 1e kindje AugustusMama, 29 jaar, ronde 12 (ronde 2 na mk), 2e kindje 28. (4): Studente90, 22 jaar, ronde 4, 1e kindje Mammz, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje dnc, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje Daan 83, 30 jaar, ronde 23 (2 na ma) 1e kindje 29. (1): Juul83, ? jaar, ronde 4, 3e kindje 30. (5): Brondy, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje mariam1978, ? jaar, ronde 3, 3e kindje Cosy, 28 jaar, ronde 7 (4e na mk), 1e kindje 1Hanneke, 30 jaar, ronde 1, 1e kindje Toeteke, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje Datumloos (5) : podiki25, 32 jaar, ronde 1, 2e kindje Kikkertje86, 27 jaar, ronde ?, 2e kindje Star84, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje iez, 32 jaar, ronde 5, 2e kindje Annemiek89, 24 jaar, ronde 1 na v. mk, 2e kindje Totaal: 81 Zwanger (0), Ongesteld (9), MMM (5), Negatieve Test (3), Twijfeltest (3) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje.
Ik had me voorgenomen een week niet hier te zijn, maar was toch erg nieuwsgierig hihi. Wat balen dat de lijst zo rood begint Iez en elisew: jullie dus ook nog steeds geen ei? Hier ook niet!! Dag 43 ondertussen...pfff En ik ben zooo ontzettend moe afgelopen week en ik lijk wel dement. Wat is er toch met me aan de hand??
Dank je wel voor jullie reacties dames. Ja he elisew, heel frustrerend. Ik wacht gewoon eerst mijn vakantie af en na mijn vakantie ga ik naar de huisarts om te vragen om verwijzing naar de gyneacoloog.
Jij ook geen ei. pff cd43 al, sjonge...dat is toch niet normaal. Zijn jouw ovutesten wit of heb je ook lichte strepen?