Bekijk bijlage 389131 En in het daglicht... denk zaterdag nog een keer.. hopelijk wordt ie mooi donker!
Ik zie wel wat je bedoeld. En had het je erg gegund maar ik vind dat 8,9,10 dpo wel goed te zien is maar daarna worden ze toch weer erg licht.. spannend meid ik hoop snel op een knal test voor jou! Liefs cyll
Dankjewel cyll! Ik ben er vrij zeker van dat ik ongesteld ga worden hoor.. Maar tis wel zo 'leuk' om het rijtje aan jullie te laten zien ipv niks meer te laten horen toch?
Lastig hoor Key...ik hoop voor je dat je nog een knaltest krijgt, maar ben inderdaad bang dat je ongesteld wordt...
Jaaaa ...@Cyll ....@Cici86 ....en @T84 Super die testen zeker duidelijk!! Gefeliciteerd en lekker genieten nu!!!!
Hier 9 dpo....tempt gestegen ineens!!....ben benieuwd of ik in de maling genomen wordt en me lichaam me voor de gek hou....of dat ik gewoon 11 dpo ongi word (LF10)
Dank je elise ik ga er gewoon vanuit idd, en mocht ik verrast worden is dat natuurlijk geweldig. Maar beter even instellen op de rode golf dit weekend
Ik heb een Ov test in mijn tas verstopt nu straks proberen naar de wc te smokkelen hahahaha En weer mooie roze testen!!!!! Gefeliciteerd Meide!!!!
@ joma dankjewel inderdaad lekker genieten voor jou nog even spannend maar zal duimen voor ook een mooie test @ bloemkool gefeliciteerd! @ de rest succes nog even op het wachtbankje