NOD lijst 16 t/m 30 April 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door iez, 14 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ks2011

ks2011 Bekend lid

2 okt 2013
    598
    0
    16
    Ik zie het streepje hoor Key!

2. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Bedankt meiden! Probleem is alleen dat ik deze streepjes al een paar dagen heb.. Ze komen en gaan. Zou niet moeten denk ik!

3. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Ik hoop het echt, maar ja, gelukkig weet ik vanmiddag of het ook gelukt is of niet. Zo meteen lekker aan de Zumba.

@Key, je eitje moet wel bevrucht zijn, want als je niet zwanger bent zijn ze gewoon omowit. Ik heb een test gedaan vandaag omdat ik ervan uitga dat de huisarts dat gaat vragen, echt omowit (de testen van Z&k). Alleen het lastige is dat je nog voor NOD zit en dus niet weet of het eitje ook blijft zitten, want ik van harte voor je hoop meid.

4. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Key waarom steeds die ellendige testen? Doe een cb en er staat zwanger of niet zwanger. Weet je tenminste waar je aan toe bent.

Ik heb de afgelopen 2 maanden ook te vroeg getest met duidelijke streepjes maar werd toch ongie. De cb zei toen ook 'niet zwanger' terwijl er duidelijk streepjes stonden op de andere testen.
    Nu test ik dus ook pas na nod.

5. ks2011

ks2011 Bekend lid

2 okt 2013
    598
    0
    16
    Je hcg schommelt ook nog denk ik...heb je al een testje van een ander merk gedaan?

6. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hier vandaag nod (26 dagen cyclus)
    Vanmorgen temp nog hoog. Morgen kijken of hij nog hoog is en zo ja dan doe ik een test. Als ie laag is hoef ik ook niet te testen ;)

7. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Ik heb nog twee action testen maar die zijn minder gevoelig.. En cb zou wel kunnen ja maar die kost hier €16 dus vind dat wel duur om te verspillen met zo'n licht streepje.
    Voor de rest heb ik geen testen meer, die dingen zijn echt megaduur hier. Je moet ze bij de apotheek kopen en de goedkoopste zijn 2 voor €18

8. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    En vaak hebben ze ook alleen maar de predictor trouwens..:( een normale en een early samen voor €23

9. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Goede reden om te wachten tot na nod :D
    Predictor is trouwens helemaal onbetrouwbaar.

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    What the ... jeetje wat zijn die krengen duur daar key!

Kun je niet iemand vragen uit NL die iets naar je toe kan/wilt sturen?

Ik zie ook een streepje, maar het is weer een zelfde streepje als die je van de week had. Vage testen zijn het!

En een bloedtest aanvragen? kan dat?

11. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Key, ik hem ook hoor.. kan je niet kruitvat via internet of iemand laten opsturen misschien? Dan heb je misschien duidelijkheid..

Hier die van vanmorgen.. nu in Engeland gezellig met de fam. Moeilijk mm mond te houden.. Haha.. mn moeder heb ik het wel verteld.. hihi
    Bekijk bijlage 389365

12. Tries123

Tries123 Actief lid

20 okt 2013
    486
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik zie hem nog steeds, maar hij blijft zo licht :(

Ik durf je nog niet te feliciteren ....

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hier nog een week wachten. En ook ik ga niet voor NOD testen (denk ik:D).

Ik voel van alles, maar of ik dat aan een zwangerschap kan relateren, geen idee. Bij Dinand en Fabiënne ben ik er nooit mee bezig geweest. Die kwamen spontaan, en heb ik er dus nooit bij stil gestaan hoe en wat mijn cyclus was.

Nu rond mijn eisprong wel heel bewust mee bezig geweest. Maar na mijn eisprong gewoon bezig geweest met mijn dagelijkse bezigheden. Degene die het weten dat we voor een 3e bezig zijn, zeggen allemaal tegen me dat het bij meteen wel raak zal zijn, tenslotte zijn Dinand en Fabiënne ook heel snel gekomen zonder enige moeite. Maar zo voel ik het niet. Ik heb eerder het idee dat dit toevalstreffers waren. Ben er denk ik gewoon veel te nuchter voor.

14. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Ja een vriendin had me de actiontesten al opgestuurd:) misschien maar even een bulkbestelling kruidvattesten bij haar doen;);)
    Predictor koop ik ook niet hoor.. Zeker niet voor dat geld!
    Een bloedtest zou ik wel aan kunnen vragen denk ik, ik weet niet hoe makkelijk je dat hier kunt krijgen eigenlijk..
    Ik wacht het voor nu nog even af, morgen is mn NOD, en morgen gaan we ook een lang weekend weg voor pasen. Als ik nou nog niet ongesteld ben als we terug zijn dinsdag ga ik sowieso een bloedtest vragen. Deze onzekerheid is ook echt 3x niks.. Zo blij als ik was met het streepje op 8dpo zo nietszeggend voelt ie vandaag

15. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik zweerde altijd bij de kv testen bij mijn 2 kinderen. Maar alle vage streepjes in de afgelopen 2 rondes waren bij kv testen.
    Eigelijk vertrouw ik dus alleen nog maar een positieve cb digital of een zeer duidelijke streep op een andere test.

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    precies hier ook zo;)

17. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Het hele rijtje onbewerkt

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    waarom niet een actiontest doen nu dan je zit op 13 dpo toch?? er zijn erbij die 4 dagen voor nod met actiontest een licht streepje hebben!! ik zeg doen!;)

19. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Mooi kaartje joma!

20. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013