Ja weet t wel zeker, komt elke x bij mij als een soort donderklap inzetten mn menstruatie. Out of nowhere letterlijk dubbel klappen van de pijn en binnen een uur een maxi tampon doorweekt. Wel lekker duidelijk, en probeer het positief te zien.. mn cyclus was SPOT on en dat is de afgelopen jaren wel anders geweest! Dus net lekkere vette bak kapsalon weggewerkt straks wat rosé biertjes en na pasen weer doorknallen met afvallen want het doet wel wat en zal dus ongetwijfeld een x wel succes bieden! Sterkte voor alle wachtbankers, rode zee-vaarders en streepjestuurders deze ronde, hoop zo min mogelijk van jullie terug te zien in de mei NOD !
Oh nee zoveel rood . Ik kan pas morgen bijwerken want ik ga naar een feestje en laat vanavond pas terug.
Dat geeft toch niks, je houdt de lijst zo consequent en goed bij, die ene avond, daar zal (en mag!) niemand over vallen
Het gaat niet goed met me. Heb ontzettend veel buikpijn rondom baarmoeder en eierstokken. Heb echo gehad en alles zag er mooi uit dus daar ligt het niet aan. Zou de aankomende eisprong nu voor zoveel klachten kunnen zorgen? Eerste ei na mk......? Ik heb het nog nooit gehoord jullie?
Ach Kellyk! Heb er geen ervaring mee! Misschien een warme douche of kruik nemen om de pijn te verzachten. Sterkte!!
@Kelly: veel sterkte. Misschien acupunctuurinschakelen? Ik heb zelf goede ervaringen met acupunctuur en pijnklachten in m'n buik. M'n man ook ivm rugklachten...wie weet helpt het je
Voel me steeds slechter worden......ga nu paracetamol pakken en liggen. Dit heeft volgens mij nog met de mk te maken!
@Kelly: heb je pijn in je rechter bovenbuik e/o schouder e/o rug. En ben je duizelig als je opstaat, rechtop zit of inspanning levert?
Hey Gets @KellyK klinkt niet best,,hou het maar goed in de gaten! HIER ...nog geen ongi of ongikrampen ........ alle rode dikke knuffel zeg wat een hoop weer pfffffffffff
Nee echt mijn onderbuik....o niet fijn! Ik ga nu slapen hopelijk is het morgen weg anders ga ik naar de dokter.
Sterkte kelly! Joma, ik had dat ook en normaal nooit, was overtuigt van het feit dat mijn menstruatie kwam. Ook door mijn temp dip op 10 dpo terwijl mijn vorige lf 10 dagen was.. Spannend joh!
ik denk niet dat ik morgen al test hoor... temp was toch 0.1 lager niet veel uitraard..maar heb normaal al paar dagen ongikrampjes en ervoor helemaal ...net ff check gedaan nog geen bruin maar niks!! maar ga er maar vanuit dat ik ongi gaat worden en dan zie ik wel of er een testje tegenaan durf
Nou ja...blijkbaar! Ik ben wel tarwekiem gaan gebruiken, dat zou je lf verlengen.. Heel eerlijk ben ik zelf ook nog steeds stom verbaasd..
Pff hier test kriebels.. Mja heb nog 1 test liggen en ik zou maandag samen met mijn man testen als ik nog niet ongi ben.. Ik heb zown dubbel gevoel pff.. Dag van de posi ovu test niet geklust want manlief was niet fit dag er na wel maar ben bang dat dat te laat was dagen ervoor ook niet geklust.. Alleen nu heb ik wel sinds vorige week zaterdag dat ik bijna van me stokje ging allemaal klachten.. nu heb ik die klachten ook wel gehad toen ik ook ongi werd maar het gevoel die ik de laatste dagen af en toe in me tepels heb nog nooit. Gevoel dat er af en toe een vlammetje van de aansteker ofzo bij langs word gehaald. Echt zown brandend gevoel van een paar seconden. Verder krampen/steken rond me liezen, borsten wat gevoelig zelfs als me dochter er tegen aan ligt uhh het idee dat tepelhof wat groter en donkerder word.. Ben bang dat me lichaam me weer helemaal weer voor de gek houdt want ik wil zo graag na me miskraam in december.. en tja allerlei dingen komen ook wel weer overeen met me vorige zwangerschappen vooral dat van me stokkie gaan pfff.. Iemand een idee/tips?
Hey ladies! Ik ben een lang weekend weg dus vandaar nog niet gereageerd vandaag. Kon vanochtend niet testen dus dat was makkelijk haha Ik heb zojuist voor het naar bed gaan een beetje lichtroze-bruin gespot dus het zal vannacht wel doorbreken denk ik! Geef t morgen nog wel even door als ik op rood mag. Hoop dat de lijst mooi roze mag gaan kleuren! Ik heb mn vriend gevraagd of hij op zoek wil gaan maar tarwekiemolie als we thuis zijn, dat wil ik wel gaan proberen.. Misschien heeft t iets met mn bmslijmvlies te maken dat t eitje niet goed kan innestelen, dat ik een licht positief testje krijg en t dan weer 'loslaat' ofzo.. Anyway is het het beste om die olie vanaf de eisprong te nemen? Of daarvoor al?
ja morgen dan 12 dpo lf van 10 maar mocht je zwanger zijn dan is het gewoon 14 dagen na ei ook meer kans op positieve test..dus dat verschil maakt niet uit..maar wacht morgen me temp af en dan kijk ik even wel of niet..