Ja dat is lastig hè. Nou had ik gisteravond wel echt na wc te zijn geweest en even weer lopen direct al weer vruchtbaar slijm, soms wat waterig ook nog.. net alsof je niet goed hebt afgeveegd ofzo . Sperma was het zeer zeker niet meer want dat was er inmiddels wel uit. Gisteren was ook mijn piek.. bizar hoe dat lichaam werkt . Dat zit dus wel goed bij mij nu nog even het daadwerkelijke zwanger raken . Nou lekker praatje weer, heerlijke details
Waaaauw @Loeskaz, heerlijk begin wel! Ik duim voor een mooie oploop! Houd ons wel op de hoogte! Ik zit inmiddels op 6/7DPO en heb echt heel veel last van maagzuur. Vreselijk.. Maagzuur komt mij niet bekent voor, maar ik ben er nu al zat van haha. Omdat wij druk aan het verbouwen zijn, kan ik niet goed zeggen of andere fysieke ongemakken te maken hebben met hormonen of met kluspijn haha. Ik denk dat ik zondag of maandag of dinsdag ga testen. (Denk ik)
Ooh zo lastig hè Mona, dat pms en zwanger ook zo op elkaar lijkt. Hier was dat ook weer. Alleen had dus sinds paar dagen terug obstipatie en onrustig slapen en dat kende ik alleen nog van januari toen ik positief testte. Test van gisterenochtend is mega licht opgedroogd, maar gelukkig gisterenavond en vanochtend ook weer mooi testje. Ik test tot maandag en daarna probeer ik het los te laten.
Uuh ik heb nog nooit digitale gedaan haha. Mij zegt dat niet zoveel extra ofzo? Bij mijn miskraam had ik mega knaltesten, maar ging ook mis. Dus ik vind nu oploop tot nod gewoon voldoende ofzo.
NOD-lijst 16 t/m 30 April 2021 ♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 April (5) Loulou12 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 10 Loeskaz - 33 jaar - 3e kindje - ronde 5 (ronde 1 na mk) KimK93 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 1985Breezer - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 8 Flowertje27- 28 jaar - 1e kindje - Ronde 4 (2 na vmk) 17 April (3) MonaB- 26 jaar- 1e kindje- ronde 13 Sabrinab1986 - 4e kindje - ronde 21 Janssuhh - 2de kindje - ronde 1 na de maagverkleining 18 April (2) Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen)-ronde 7 Poes123 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 19 April (1) Elisabeth83 - 37 jaar - 5e kindje - ronde 7 (ronde 4 na mk) 20 April (1) Ellyn - 32 jaar- 1e kindje - ronde 4 21 April (4) xTamx - 37 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 6 Abeliv - 40 jaar - 4e kindje - ronde 2 Pluispluis - 33 jaar - 2e kindje - ronde 9 Priscilla1987 - 33 jaar 5e kindje - ronde 6 22 April (3) Sais95 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 (1e na vmk) Ajuuparaplu - 33 jaar - 3e kindje - ronde 15 Williie - 28 jaar - 3e kindje - ronde 1 23 April (2) Babynr4 - 32 jaar - 4e kindje - ronde 1 DZ91 - 29 jaar - 1ste kindje - ronde 3 24 April (0) 25 April (0) 26 April (1) Kinderkopje- 36 jaar- 1e kindje- ronde 5 27 April (1) Stoefie- 25jaar - 1e kindje - ronde 4 28 April (3) Mir123 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 xDanielle - 30 jaar - 4e kindje (1e samen) - ronde 6 Noukie1992 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 7 29 April (3) XdropjeX - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 Modellicious - 34 jaar - 2e kindje - ronde 49 Barbara11 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 30 April (2) Joliendr - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 11 ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (31) Wachtend op de eisprong (18) Wachtbankje (12) Zwanger (1) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ja lastig he dat slijm na sex. Ik had het gisteren ook erg, terwijl we toen di avond gemeenschap hadden gehad. Dacht echt dat de test wel positief moest zijn (miste alleen de groeipijn. En toen bleek het toch van de sperma te zijn want de test was echt laag.
Waaaauw, gefeliciteerd! Lekker begin van de lijst. Maareh, mijn nod is dan ook, alleen ik ben pas 5 dpo... had je toch eerder je eisprong?
Ja ik had al op dag 9 (of was t 10) positieve ovulatietest in handen. En heb altijd maar LF van 12 dagen. Echt enorm snel dus allemaal. Beetje ontregeld na miskraam denk ik, maar goed blijkbaar op goede manier ontregeld.
Jaaa nu is ie positief! Voel het ook in mijn linker eierstok dat ie op knappen staat, zal morgen wel gebeuren. Ik weet wat ons vanavond te doen staat iig
Op hoeveel dpo willen jullie allemaal testen? merk dat ik er echt wel rustiger onder ben nu ik geen ovu testen heb gebruikt. Ik ben 4 dpo maar zomaar ook 3 kunnen zijn, dus dat zorgt er straks voor dat ik hopelijk minder geneigd ben om te testen....
Dat vind ik dus lastig.. mijn cyclus is gemiddeld 28 dagen met een lf van 11 dagen. Dan ligt dat allemaal anders volgens mij. Maar ik ben een vroeg tester/streepjes tuurder dus mij kennende zal ik 7 dpo al beginnen te testen