Ooeeee spannend!!!! Ik moet alleen eerlijk zijn dat deze testen van Kruidvat niet heel goed zijn. Die geven heel vaak lijntjes. heb je al een kruidvst 2v5 gedaan? Misschien al lang en lees ik het zo pas
Goede avond dames ik krijg dus geen update via de mail meer.ben deze ronde zonder ovu testen beter en heb nu pas vruchtbaar rekkend slijm dus gaan het weer extra gezellig maken mijn banner klop dus niet denk dat het een roulette is met me cyclus maart was super kort 25 dagen
Het kan dus nog wél. Ik zou morgen vroeg nog eens testen met een kruidvat 2v5 of action? Ik zit op 8/9 dpo. Mijn testen tot nu toe ook nog negatief. Ga er ergens dan al vanuit dat het over en uit is, maar het kan natuurlijk echt nog wél.
@Flowertje27 Pff echt vervelend zo’n valse test! Maar zie het idd al zo vaak voorbij komen met deze test!
Bizar hoe snel iets opeens kan stijgen. Vanmiddag om 16.00 uur 0,93 en dat vond ik tegenvallen in vergelijking met de test van gistermiddag met 0,75. Benieuwd of hij dalende of nog stijgende was, heb ik om 19.00 uur nog een test gedaan en die is opeens 1,83. Vanmorgen een temp van 36.6 dus vermoed vannacht ofzo echt de eisprong.
Ik ben aan het testen nu.... kon het niet meer volhouden. Als je weet dat bij alle zwangerschappen nu al positieve test hebt gehad, brand het ook onwijs. timer loopt... ik verwacht er niks van... met die schildklier lukt het waarschijnlijk toch niet
Perfect wit helaas... bah nou laat maar zitten. Ik stop er mee. Dit is niet gezond en goed voor mijn hoofd en mijn lichaam. Als mijn lichaam het niet meer wilt, dan moet ik het maar misschien gaan accepteren. Ik heb vier mooie kinderen waar ik heel trots op ben en blij mee ben. Doet doet zoveel pijn, laat staan voor diegene onder jullie die al veel langer bezig zijn. Ik trek dit gewoon niet.. en dan was dit ronde 8 inclusief miskraam en bijna een jaar herder. Zit ook steeds maar te denken hoever ik al had kunnen zijn als het gewoon goed was gegaan. sorry voor mijn gezeur. Ik laat jullie met rust. Dames heel veel succes nog ik ga offline.
Je zeurt absoluut niet.. en ik snap dat het heel frustrerend en onzekerheid met zich mee brengt met schildklier. Zoals je weet mijn man heeft ook Graves.. en nu sinds december stop met medicatie (omdat Strumazol maar 1 jaar mag). Helaas is het als we de waarde zo zien niet weg en brengt het hier ook veel onzekerheid met zich mee want het kan invloed hebben op sperma. Ik weet welke klachten je nog meer moet doorstaan en depressie en dat soort dingen liggen ook op de loer bij schildklierziektes. Dat is nu hier thuis ook een beetje het geval . Let goed op jezelf en als je eigen mentale gezondheid eronder lijdt zoek evt hulp of gun jezelf de rust. Je mag altijd mij persoonlijk berichten of gewoon hier om effe los te gaan.. denk dat de andere dames dat ook goed begrijpen. Dikke knuffel
Ik ben het helemaal eens met wat DZ91 hierboven zegt. En je zeurt zeker niet, dit is juist een mooi platform om je frustraties er uit te gooien. Ik hoop dat je snel nog een kindje in je armen mag sluiten ♥
@Kinderkopje sterkte met herstellen! Hopelijk kun je snel zeggen dat je herstelt bent. @Elisabeth83 sterkte voor jou! Wat een domper en twijfels dan weer! Hopelijk voel je je snel weerwat beter en inderdaad wat de anderen zeggen, spuien mag hier altijd (weet niet of ze nog meeleest maar wilde toch even reageren) hier inmiddels 7/8 dpo en vanmorgen wakker geworden met ontzettend krampende liezen.... het zegt natuurlijk niets maar toch denk je dan direct ... zou het? Nog maar even weer afwachten... wil zaterdag gaan testen
Ja die test van de middag viel me gewoon tegen, maar 3 uur later juist boven verwachting. Vanmorgen temp van 36.8 dus vermoed dat hij nu wel is geweest. Maar zal ik morgen echt zien en doe vanmiddag nog even een ovu test. Eindelijk weer eens een cyclus zoals hij was.
Gisteren de bloeduitslagen gekregen want ben al maanden zo moe na mijn COVID nu is mijn vitamine d echt heel laag zei de assistent dus moet ik dat extra slikken maar ik slik dat ook al maanden erbij maar las dat ju doorkom ook meer moeite kan hebben om zwanger te raken is hier iemand mee bekend