ja spannend! Ik zie hem ook. Ik zou over 2 dagen nog een keer testen als je zwanger zou zijn, zal hij dan wel duidelijker zijn. Spannend!! Ik duim voor je mee!
Thanks! ik ga morgen ochtend nog een keertje testten met ochtend urine. deze heb ik vanmiddag gedaan omdat ik niet meer kon wachten haha.
Ik zag dat ze de info bij het Kruidvat hebben aangepast. Het was altijd dat je tot 10 minuten de test mocht aflezen maar er staat nu na 5 minuten is het klaar. Met die testen kreeg ik vroeger echt noooooit indrogers of foute testen. Hieronder ook een mooie indroger van Kruidvat. Deze was van Van de week.
Hier ook wel weer wat raars.... soms denk ik echt: zou ik al in de overgang zijn ofzo. Mijn cycli doen een de laatste tijd zo anders dan normaal. gisterenmiddag ongikramp en klein beetje roze verlies. Wat veel te vroeg is want morgen pas menstruatie en dat is altijd wel stopt. Als ik roze verlies wordt ik die dag ook ongesteld. Nu is het dus weer weg... maar denk ooo dat we dan niet echt op het juiste moment geklust hebben als dit wel begin menstruatie zou zijn. dus.. we wachten maar weer af... denk komende ronde toch maar weer ovutesten. Dat geeft houvast want met tempen ben ik gewoon niet consequent.
OMG.. ik ben echt totaal in shock! Helemaal niks gemerkt, al dagen het gevoel dat ik ongesteld word..
zou het misschien innestelingebloeding zijn? ik zit hier nu enorm te twijfelen.. ik heb mijn vruchtbare dagen zelf berekend dus geen ovu testen gebruikt. Maar lees net dat bij zwangerschap obstipatie voorkomt, blaasontsteking.. ik heb 2 weken geleden blaasontsteking gehad en was daarna “ongesteld” (nu zit ik te denken kan het een neppe ongesteldheid zijn omdat ik net was gestopt met de pil?) en heb nu al bijna een week last van obstipatie terwijl ik normaal super goeie stoelgang heb. (Vreselijke aambeien ook) ik weet dat een test de twijfel wegneemt, maar heb die nu niet in huis en kan niet wachten tot morgen, dus ben benieuwd wat jullie weten/denken... edit: de reden dat ik begon te zoeken op internet is omdat ik sinds gister zo erg vermoeid ben (dacht dat het van het vasten komt, ik doe mee met de Ramadan) maar daarna was ik nog even vermoeid en vandaag ook maagzuur.
Ja jeeeeemig zeg, hier had ik echt niet op gerekend!! Nog steeds grote kans dat het misgaat natuurlijk maar poeh, het kan dus wel!!!
@Geriatertje Wow, gefeliciteerd zeg Hier 12dpo en net weer een witte test dus ronde voorbij, ik wacht mijn MS af en dan op naar ronde 7 alweer pff Succes nog iedereen, ik blijf uiteraard meelezen
voorzichtig gefeliciteerd! Hier helaas een Omo witte test net dus deze ronde is voorbij. Heb ook het standaard gevoel binnen paar dagen ongesteld te worden. Nu maar wachten tot het doorbreekt (zet mezelf als het begonnen is op rood) en dan vol goede moed door naar de volgende ronde. Hopelijk komt er nog veel roze bij! Succes nog dames!