Mijn hoofd doet dat ook hoor haha Hoort er denk ik een beetje bij, zolang er nog geen bloed is houden we die hoop vast Hier nu 13dpo en weer negatieve test, en ook ik merk dat ik nu ik deze maand geen ovutesten heb gebruik ik mezelf probeer te overtuigen dat mijn eisprong deze ronde mss wel later was en ik nog kans maak Maar dat is niet zo, want ik ben heel stabiel qua cyclus en mijn eisprong is elke ronde ongeveer op cd14, kan hooguit 1 dag schelen Het is gewoon wachten tot ik morgen of overmorgen ongesteld wordt en dan op naar ronde 7.
Ik vind dat helemaal niet stom! Maar helemaal normaal, het jammere is alleen als je test toch negatief is, is dat zo’n teleurstelling.. ik hoop voor je dat je toch positief mag testen
@MonaB wat een gedoe dan he... zou zoveel makkelijker zijn als het gewoon in een keer duidelijk is... ikben meer van het testen dan weet ik het maar. Morgen mijn nod en witte test... dus hier is het ook klaar voor deze ronde... op naar nieuwe kansen
Ik vind je idiote hoofd heel lief MonaB, het is zo’n grote wens en zó welkom, dat is helemaal niet stom, juist superlief!
Ik begin m’n cyclus vandaag! Hoera! Dat betekent dat m’n vorige 28 dagen was. Zal even een banner maken.
Is toch niet stom?! Denk dat we dat allemaal wel ervaren toch? Geen bloeding is stiekeme hoop. Elke moodswing elke steek elke vlaag dat we een beetje hoop krijgen?
Geen sorry zeggen. Denk dat we allemaal zo denken. Tussen hoop en vrees. duimen voor een mooie test! Wanneer wil je weer testen?
Hi dames. Ik zit in een ivf traject en mag van het ziekenhuis as donderdag pas testen maar heb al eerder positief getest. De testen maken mij wel erg onzeker omdat er dan wel oploop is en dan weet niet. Morgen nog ff een testje wagen en donderdag nog een keer. Ik duim met jullie allemaal mee.
NOD-lijst 16 t/m 30 April 2021 ♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 April (4) Loulou12 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 10 Loeskaz - 33 jaar - 3e kindje - ronde 5 (ronde 1 na mk) 1985Breezer - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 8 Flowertje27- 28 jaar - 1e kindje - Ronde 4 (2 na vmk) 17 April (3) MonaB- 26 jaar- 1e kindje- ronde 13 Sabrinab1986 - 4e kindje - ronde 21 Janssuhh - 33 jaar - 2de kindje - ronde 1 na de maagverkleining 18 April (2) Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen)-ronde 7 Poes123 - 31 jaar - 2e kindje- 2e ronde 19 April (2) Elisabeth83 - 37 jaar - 5e kindje - ronde 7 (ronde 4 na mk) Catwomen1985 - 35 - 2e kindje - 1e ronde 20 April (2) Ellyn - 32 jaar- 1e kindje - ronde 4 Maritiem- 30 jaar- 5e kindje- ronde 4 21 April (4) xTamx - 37 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 6 Abeliv - 40 jaar - 4e kindje - ronde 2 Pluispluis - 33 jaar - 2e kindje - ronde 9 Priscilla1987 - 33 jaar 5e kindje - ronde 6 22 April (1) Williie - 28 jaar - 3e kindje - ronde 1 23 April (2) Babynr4 - 32 jaar - 4e kindje - ronde 1 Mena92 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 24 April (2) Ajuuparaplu - 33 jaar - 3e kindje - ronde 15 DZ91 - 29 jaar - 1ste kindje - ronde 3 25 April (1) Nicky1983 - 37 jaar - 3e kindje - ronde 1 26 April (2) Kinderkopje- 36 jaar- 1e kindje- ronde 5 SvS88- 32 jaar- 1e kindje- ronde 17 27 April (2) Stoefie- 25jaar - 1e kindje - ronde 4 KimK93 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 28 April (3) Mir123 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 xDanielle - 30 jaar - 4e kindje (1e samen) - ronde 6 MamaFleur07 - 30 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 1 29 April (3) XdropjeX - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 Modellicious - 34 jaar - 2e kindje - ronde 49 Barbara11 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 Yumyum2 - 24 jaar - 3e kindje - ronde 2 30 April (2) Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 11 Noukie1992 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 7 Datum onbekend (1) Sais95 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 (1e na vmk) ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (37) Wachtend op de eisprong (7) Wachtbankje (24) Zwanger (3) Ongesteld (5) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren
Hier geveld door de Corona dus ik lees momenteel alleen mee. Nu 6 DPO. Vanochtend voor het eerst weer een normale temp.
Sterkte! Hier nu ook op 6DPO en voel vanalles (pijnlijke borsten, rommelende darmen, humeurig), maar ik probeer het zo veel mogelijk los te laten en ga er vanuit dat het echt niet de eerste keer raak is.
Bedankt hoor! Gelukkig gaat het weer de goede kant op, maar het binnen zitten is vreselijk. Vooral met 2 kids van 1 en 3. De jongste heeft zelf ook Corona. O lastig he die symptomen. Ik probeer pas te gaan testen op m’n NOD of ik moet hele duidelijke symptomen voelen. Voel vandaag al een tijdje linksonder wat rommelen. Beetje stekelig. Denk ik... is dat een innesteling...? Pff wat kun je er dan mee bezig zijn he!
Oh ik ben even helemaal in de war. Ik voelde me zó anders de hele week, echt het gevoel dat ik weleens zwanger zou kunnen zijn (nooit eerder geweest, dus geen idee hoe het voelt, maar juist daarom)... En dan ineens vandaag midden op mijn werkdag bloedverlies.. In 1 keer vrij veel. Maar nu lijkt het over? Of in ieder geval een heel stuk minder. Ik snap er niks meer van, 4 dagen voor mijn NOD. Maar die NOD weet ik eigenlijk ook niet zeker, omdat mijn cyclus nog niet echt regelmatig was na stoppen met de pil.
Ik ben van plan om echt te wachten met testen totdat mijn menstruatie weg is gebleven. Meestal ben ik wel op de aangegeven datum in de Samsung Health app ongesteld, vaak voel ik het 2 dagen van te voren zelfs aankomen. Nog even geduld hier, zondag weet ik of ik ongesteld ben of niet....