Een vraag aan de zwangere. Hoe was is (haha meeste testen hier al met 5/6 dpo ) Jullie slijm afscheiding?
Haha owja dat herken ik wel dat komt ook door progestron of niet? Maar niet dat het er heel veel uitloopt ofzo?
Ik begin er voor het eerst een beetje hoopvol over te zijn.. Deze keer minimale klachten, maar ze zijn er wel, en de testen zijn nog goed (sorry ik moet bevestiging hebben haha). Dit waren ze vanochtend.. Komende dagen geen Action test meer, ik heb er nog één. Easy@home nu genoeg liggen dus die moeten mij maar geruststellen
Ik heb eigenlijk geen idee haha. Normaal heb ik het net voor ik ongesteld wordt. Nu had ik het 7dpo.. en ook best veel
Ow echt als ik ongesteld word heb ik normaal altijd heel waterig. Lijkt alles ook helemaal open te gaan staan. Daarom denk ik dat nu ook niet raak is omdat toen ik zwanger was alles heel nauw werd dicht ofzo de vagina. En inderdaad ook dik creme slijm. Dat heb ik nu dus wel maar niet dat er mega veel uitloopt ofzo.
Ik vind dit echt prachtige testen haha, die wil ik ook ik hoop dat je je gauw meer gerust voelt en dat alles in je zwangerschap volgens het boekje gaat ♥️
Jaa ben er nu ook echt wel blij mee. Had ze vorige keer pas 3 weken na nod. Maarja toen was al bekend dat er geen goede zwangerschap was.. en de andere zwangerschap ook later pas volgens mij Dankjewel ❤️ En hopelijk heb je snel zulke testen ❤️
Hier nu wisselend over de dag.. ene moment weinig en andere moment voel ik ineens best wat.. behoorlijk irritant en vooral als je al onzeker bent haha. Maar het was nu eerder in de cyclus bij mij wel een "teken"
Ook een voorteken dit? Normaal altijd landschappen die m'n laptop uitkiest als achtergrond en altijd anderen. Nu al 2 dagen deze:
Eigenlijk is het toch ook te leuk en raar voor woorden. Testen op 8dpo En ik ben gezwicht. Ook doordat ik vind dat dit groepje echt veel deelt. Dan wil ik meedoen, voelt minder alleen. Zien jullie iets?