Ach nee wat zuur… heb net een Easy@home gedaan en die was ook kneiter blanco en ik heb al twee dagen echt tuurstreepjes. Ik weet hoe irritant het is, helaas!
Jij bent ook nog heel vroeg kan nog goed tot 14 dpo beter testen krijgen en licht ook heel erg aan urine volgens mij.
herkenbaar! Ik geef niemand de schuld maar geef iedereen hier de schuld HAHA ik heb verdomme nog nooit zo vroeg getest Ik zie trouwens wel wat maar jemig ik lijk echt ALTIJD een streepje te zien dus ik ben totaal niet betrouwbaar
Klopt.. echt veel te vroeg! Maar toch zegt iets in me dat het niet gelukt is maar ik merk dat ik er sowieso snel negatief in sta. Heel irritant want als ik iets haat is het negativiteit maar ik heb het gevoel dat het noooooooit meer gaat lukken en ik weet het… er is genoeg hoop en goede moed en dat zou ik ook moeten hebben… dus we gaan er gewoon voor dat het gelukt is deze ronde en dat ik weer veel te enthousiast ben met testen
Hahahahaha ik laat het n vriend altijd zien want meestal heeft die gelijk maar die heb ik kennelijk besmet met line eyes
hartstikke duidelijk hoor, zeker voor 8 dpo! Man man hoop dat ik morgen ook zoiets tref, dan zit ii ook op 8 dpo. Heb je iets gevoeld ofzo? Aan steken of kramp? Ik dus niet… meh