Pfff spannend.. Als ik easy@home line progression google (zelf veel gedaan tijdens de eerste dagen) dan zie ik veel testen die rond 11/12 nog zo vaag zijn en daarna goed duidelijk worden! Snap dus dat je wat meer verwacht had maar volgens mij kan het heel goed zo.
Ooh geef me weer geruststelling. Heb wel menstruatieachtige krampen en een zere onderrug. Temp was ook 0,1 gestegen vanmorgen..
Ik vind hem ook heel duidelijk @Anar91 Ik heb zelf elke keer in de ochtend echt extreem warm (soort opvliegers en veel weten) en nu eind ochtend en middag/avond elke keer extreem koud zit hier in 25 graden
oh wauw! Zeker vergelijkbaar met elkaar. Jeetje wat is dit spannend, heb gelijk stress. Ben zi bang dat het weer een bbz/zol is omdat ik beide eileiders heb kunnen behouden
En deze waren vroeg zie ik? 7&8 dpo? Na die dagen geen lijn meer gehad en gewoon op "normale" dag ongesteld? Toen ik zulke lijntjes had (ietsje donkerder) bleven de lijntjes zo tot 5 weken en daarna werd het een VMK. Maar ze bleven er dan dus wel echt 2 weken lang (vroeg begonnen met testen - natuuurlijk)