Weet iemand of er op dit forum ook topics worden aangemaakt met zwangere vrouwen die allemaal in dezelfde maand zijn uitgerekend? Ik kan het zo snel even niet vinden..
Ja onderste 2 wel 7 en 8 dpo.. nadien niet meer met zulke getest. Bovenste 2 met 10 en 11 dpo en volgende dag ongesteld.
Ja! Ik heb daar al een groepje aan overgehouden van september 2008. We kletsen nog meer 10 mama's iedere dag en gaan ook wel eens een weekendje weg <3 O verkeerde QUOTE. Ik had het tegen @vinorosso
Jongejonge, ben even 2 uur weg, weer pagina's verder Spannend weer!! Ik hou vast aan roze roze roze hoor! Zet hem op!
Ik heb je in het bevallingslijst topic van december genoemd @vinorosso , december klopt toch? Overigens vind ik het dan weer jammer dat de meiden die nu net positief (gaan) testen waarschijnlijk net begin januari vallen . Voor mij is iedereen welkom in de december groep haha.
https://www.zwangerschapspagina.nl/forums/zwangerschap-clubs/ Hier kunnen we zelf een aanmaken vanuit deze nod groep.
Haha als ik positief test val ik in januari maa rik word een week eerder ingeleid altijd (vraag dat namelijk altijd aan) niet medisch maar vanaf 39 mag het en dan ben ik er normaal ook altijd wel erg klaar voor Mijn zoontje was ook gewoon 4 kilo met 39 weken.
en mijn dochtertje 3500 gram met 39 weken. (Toen was ik zelf ook niet zoveel aangekomen) /Hahah bij zoontje 45 kilo
Wow… ik dacht dat die testen zo betrouwbaar waren. Als jij al twee x achter elkaar een vmk hebt gehad is dat wel veel… mag ik toch hopen dat dit nu wel goed gaat zeg!!
Mocht dit doorgaan dan zal ik weer bevallen met een keizersnede, @FlowerRose ik regel wel even dat dat 27 december gebeurt ofzo
Jaaa goeie! Veel te gezellig clubje! En ik blijf hopen en duimen voor iedereen hier, elke test weer!!