Ja ik vind het zonde om een early te doen omdat ze zo prijzig zijn en ik pas 7 dpo ben normaal testte ik het altijd alleen als bevestiging en wist ik het al wel. Gisteren 6 dpo een Etos gedaan. Zie foto. Maar dat was eentje welke ik nog over had
Vraagje aan jullie als ervaren testers Ik moet dit weekend nieuwe tests bestellen voor volgende week. Welke raden jullie aan?
Vorige keer was verpakking van 2 was die spierwit moest die doen voor een hormoonkuur na mijn bevalling. En moest toen heel zeker niet zwanger zijn.
Ik deed vroeger altijd alleen de CB digitaal maar dat was dan als ik overtijd was. Heb nog nooit zo vroeg getest voorheen, dus weinig ervaring.
Mja dat is wel zo. Echter na 6 keer oplopende lijntje en net na NOD niks meer voel ik me dus dagen gejaagd Dat testen betaalbaar zijn is echt niet goed voor me
@Saby mooie test! Bruin verlies misschien door innesteling? Hopelijk mooie oploop vanaf nu! @Anar91 spannend bij jou wat je testen komende dagen doen! Ik ga duimen. en ook bij jou @xxKimm !
Klopt! Early geeft sowieso vaak streepjes. Ze noemen het indrogers maar vaak staan ze er al binnen afleestijd. Gewone van action is bij mij negatief echt wit en als er een streepje stond zwanger. Ze zijn ook nog gevoeliger dan de early. Maar sensitest dipsticks zijn 10 miu en 25 miu ook gelijk!
Hier 11dpo negatieve test. Wel geen bloedverlies meer gehad. Vreemd, maar zal vandaag of morgen wel ergens doorbreken. Temp vanmorgen helaas niet heel betrouwbaar, was om half 5 nog eruit geweest om na de wc te gaan. Toen was mijn temp laag 36.6. Toen ik opstond 37.1. Dus geen idee wat mijn temp vanmorgen zou zijn geweest, maar ik vermoed laag Nou dan maar vol goede moed naar ronde 6! Iedere maand weer een maandje dichterbij