NOD-lijst 16 t/m 30 april 2022

Discussie in 'NOD forum' gestart door Secret Promise, 19 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dominique87

Dominique87 Bekend lid

28 aug 2021
    874
    480
    63
    Vrouw
    Kan ook 7 dpo zijn dus ik heb nog 2 dagen

2. xxKimm

xxKimm Fanatiek lid

1 nov 2018
    1.172
    939
    113
    Vrouw
    Oh meiden ik heb niet terug gelezen, heb ik iets gemist?

ik kom net uit het ziekenhuis vandaan want ze hebben een inwendige echo gedaan, vanwege de pijn die ik had links op 6 dpo maar ze hebben niks kunnen vinden. Alles zag er goed uit en ze zei je hebt mooi “opbouwend verdikt slijmvlies”. Ik moest een zws test doen bij hun en wat denk je… blanco :(

Mijn vraag is dus aan iedereen die Easy@home gebruikt, hebben jullie wel eens eerder een streepje gehad die dus eigenlijk niet positief telt?
    Want ik doe nu net weer een test en het streepje is nog steeds minimaal maar ik zie hem wel en zelfs duidelijker dan vanochtend maar in het ziekenhuis was hij echt kneiterblanco. Ze vroeg “je bent het met me eens toch dat er niks te zien valt?” Dus ik knikte heel somber ja en dacht echt… hoe dan… ze zegt ja dat blijven toch thuistesten dus ja… ik vroeg nog vanaf hoeveel hcg meet deze test? Ze zegt zodra er hcg in je urine zit dan pikt hij het meteen op :(

ik stuur even de foto’s van mn test van net

3. xxKimm

xxKimm Fanatiek lid

1 nov 2018
    1.172
    939
    113
    Vrouw
    BE6946AA-D814-411D-8D58-41186F712C27.jpeg D36A1378-D735-49E2-9208-852BE9C29DFD.jpeg

Bijgevoegde bestanden:

4. FlowerRose

FlowerRose Bekend lid

12 jul 2020
    581
    696
    93
    Vrouw
    Wat een gek verhaal.. wat voor test was dat dan? Waarom doen ze geen bloedtest? Wat vreemd.. ik kan niet echt mee praten over wat je vraagt, 3x geprobeerd zwanger te raken, 1x een zoontje, 1x een miskraam en nu.. dus heb nog nooit streep = niet zwanger gehad..

5. FlowerRose

FlowerRose Bekend lid

12 jul 2020
    581
    696
    93
    Vrouw
    xxKimm vindt dit leuk.
  6. xxKimm

xxKimm Fanatiek lid

1 nov 2018
    1.172
    939
    113
    Vrouw
    dat wilde ze dus niet doen omdat die test negatief was. Het was een plastest, soort Corona testje :roflmao:

7. xxKimm

xxKimm Fanatiek lid

1 nov 2018
    1.172
    939
    113
    Vrouw
    Ulgh… ik word hier toch zo moe van. Ik kan nooit eens oprecht blij zijn. Deze grappen heb ik echt elke ronde en had echt gehoopt dat deze testen betrouwbaar zijn. Gisterenmiddag was deze wel kneiterblanco dus ik dacht ok mooi, blanco is ook een antwoord, beter dan een valse tuurstreep ofzo

8. vinorosso

vinorosso Bekend lid

12 okt 2015
    798
    472
    63
    Vrouw
    ?@xxKimm wat raar.... hebben ze een bloedtest gedaan?

9. FlowerRose

FlowerRose Bekend lid

12 jul 2020
    581
    696
    93
    Vrouw
    mijn gevoel zegt dan dus dat die test in het ziekenhuis minder gevoelig is geweest ofzo, maar toch ook raar…

10. FlowerRose

FlowerRose Bekend lid

12 jul 2020
    581
    696
    93
    Vrouw
    @xxKimm dat ze trouwens zegt dat als er iets van HCG in je urine zit hij t oppikt kan niet want veel vrouwen hebben altijd rond 5 in hun urine/bloed. Dus daarom zijn die testen gevoelig vanaf 10. Dus er moet een bepaald level detecteerbaar zijn.. stom zeg. Was je bij een gynaecoloog?

xxKimm vindt dit leuk.
  11. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    Hun testen zijn veel minder gevoelig. Dus ik snap wel dat hij, gezien je aantal dagen na eisprong, daar nog spierwit is.
    Verder kunnen ze nu ook nog niets anders zien dan opgebouwd baarmoederslijmvlies...

En niet om je onzeker te maken, maar zelfs een bbz zou nog niet zichtbaar zijn.
    Maar wat ze ook hadden moeten zeggen dat als er al een bbz zou zijn, de kans dat je nu al iets daarvan voelt nihil is.

Er zijn uitzonderingen, maar de pijn bij een bbz ontstaat door de groei, en het is daar echt nog te klein voor.

Mij is dat toen door 4 verschillende (2 gynaecologen ziekenhuis waarmee ik telefonisch contact heb gehad en 2 verschillende verloskundigen) verteld..

Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen dus sowieso goed dat je het laat controleren, en ook zeker blijven doen voor jezelf.

Maar echt lieverd, wacht het nog even af.
    Ik heb nog nooit valse strepen gezien bij mijn easy@home testen.
    Pas de indrogers (heeeeel soms) na het opdrogen..

Knuffel ❤️

Ingeltje vindt dit leuk.
  12. FlowerRose

FlowerRose Bekend lid

12 jul 2020
    581
    696
    93
    Vrouw
    Dit icm hun testen zou wel logisch verhaal zijn trouwens - dat zij checkt op een bbz maar dat ze dat dus “pas” heel serieus hoeft te nemen als “hun” test positief is omdat je dan al ietsje verder bent en het zichtbaar kan zijn + kan gaan groeien. Ofzoiets? Dat ze daarom testen gebruiken met een hogere gevoeligheid? Plus het gaat echt in heel veel gevallen nog fout tussen de 3&4 weken (dus voor je normaal test), dus ook wel logisch ergens dat een ziekenhuis dan pas wil dat je iets weet na die officiële 4.

13. Main2

Main2 Bekend lid

15 jan 2022
    599
    551
    93
    Vrouw
    De gyn mag jou geen mogelijk valse hoop geven. En dus zegt ze dat. Ik denk ook dat je te vroeg test. Geef het eens twee dagen rust en test dan. Volgens mij kan het nog alle kanten op.

xxKimm vindt dit leuk.
  14. FlowerRose

FlowerRose Bekend lid

12 jul 2020
    581
    696
    93
    Vrouw
    Moraal van m’n verhaal: geef de moed niet op door 1 stomme test Vs 3 met een duidelijker wordende streep. We wachten af en duimen heel hard.

xxKimm vindt dit leuk.
  15. xxKimm

xxKimm Fanatiek lid

1 nov 2018
    1.172
    939
    113
    Vrouw
    Nee nee we gingen niet uit van een bbz maar van een cyste. Ik weet dat dat nu nog niet te zien val. Überhaupt een zws zou nu nog niet te zien zijn maar ze liet me wel die test doen… :$ Hoop echt dat ik op de Easy@home kan vertrouwen.

zal ik zo een predictor early doen?

16. xxKimm

xxKimm Fanatiek lid

1 nov 2018
    1.172
    939
    113
    Vrouw
    Nou dit was de echoscopiste van de poli gynaecologie ,..

17. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ahh oke.. maar ik snap niet dat ze je een urine test laten doen met hun testen op jou termijn.
    Maakt je alleen maar onzeker :(

Heb je een predictor in huis en is je urine nog geconcentreerd genoeg?

xxKimm vindt dit leuk.
  18. FlowerRose

FlowerRose Bekend lid

12 jul 2020
    581
    696
    93
    Vrouw
    Je kunt 2 dingen doen idd, of het tijd en rust geven en even uit je hoofd zetten (slimste optie) of idd met zo’n test nog een keer proberen (minder slim want mss nog meer stress - maar ik snap het mega goed en zou het zelf ook doen)

xxKimm vindt dit leuk.
  19. xxKimm

xxKimm Fanatiek lid

1 nov 2018
    1.172
    939
    113
    Vrouw
    Ja een early, zes dagen eerder. Zit nu einde 8 dpo. Ik heb al sinds 14.00 uur niks meer gedronken, heb ook wel erge dorst nu. Dus tweestrijd, of nu drinken en morgen predictor of nu predictor

20. FlowerRose

FlowerRose Bekend lid

12 jul 2020
    581
    696
    93
    Vrouw
    Oké wel goede situatie om te testen. Dit was mijn predictor early op 11Dpo, wel echt super duidelijk toen dus.

Bijgevoegde bestanden:

xxKimm vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina