Zal gewoon even urine opvangen nu, en kijken hoe donker het is. Als het donker genoeg is kan je altijd proberen. Als je twijfelt na plassen, doorschuiven naar morgen ❤️
wow!! Dan is mijn predictor early nu wel echt heel treurig, krijg het niet eens op de foto want die blurt hem een soort van. Ik zie een lijntje maar echt HEEEEEEEL vaag in de verte
Als ik de test heen en weer beweeg Het is net of mijn ogen me voor de gek houden Ook nog geen positive ovu gehad, temp vanmorgen 36.5
Het is gewoon ruk zo Kan je niet gewoon via de huisarts eens een cyclus paar keer bloedprikken voor waarden? Nog ovulatietesten gedaan?
Ja is echt *piep* zo Zou misschien wel kunnen, maar wil mezelf ook niet gek maken Vanmorgen nog een ovu gedaan, maar ook nog steeds niks Mss gewoon maar wachten tot ik ongesteld wordt
Ja de test van vanochtend is lichter dan die van gister en heb er net nog 1 gedaan en die is nog lichter dan vanochtend. Amper meer zichtbaar. Prima. Ovitrelle is er nu wel uit. En dan hopelijk vanaf morgen of overmorgen weer duidelijker haha...
Ga ik nog even proberen zo maar hier twee foto’s… denk nier dat jullie het kunnen zien aangezien de kwaliteit ook naar de knoppe gaat hier
Hopen dat t snel komt dan, en daarna weer een normale cyclus. Dit is ook weg gegooid zo Vind t echt zo shit voor je..
Ah jammer! Fijn dat het ovitrelle er dan wel uit is en als er morgen een streepje staat of overmorgen dat het je eigen is ❤️
Nee hoe graag ik het ook anders wil zeggen, maar ik zie niets.. maar kwaliteit doet ook veel. Hier zijn mijn streepjes altijd lichter dan in t echt..