Jaa roze rode afscheiding maargoed toch besloten morgenochtend voor het werk even een testje te doen Als het zo is is het pech, wel vervelend van die lichte positieve test
Goede beslissing dan toch als jij daar meer rust bij hebt. Over dag of 2/3 nog een x? Zodat je dan duidelijke streep krijgt?
Oh kimm wat rot zeg ... ik duim verder hoor Ik denk dat je met dat vroege testen echt een beetje op moet letten. Ik bedoel niet jij, maar gewoon iedereen. Vertrouw er niet 100% op. Wacht tot je echt een lijntje ziet zonder te turen ... en geloof het dan! Houd een beetje een slag om de arm. Ik hoop heel erg dat het over dag of 2 knalt voor alle twijfel testen!
jeetje wat wordt hier veel gepraat!! Hahaha. Zo snel lees ik niet eens. 6dpo, voel van alles. Nog 5 nachten...
Nig steeds bruin roze verlies maar ze lijken wel duidelijker te worden Deze sensitesten moet je na 5 a 10 m aflezen en dit was na 2 Dit is wel ochtend urine en die van gister en eergisteren middagurine
Ik had twijfels of het goed ging met tempen want je hoort hem slecht af gaan dus daarna nog twee x tempen en toen was het al twee x 37 maar de eerste x 37.1 dus ik hou dat maar aan…
gefeliciteerd alvast hoor! Hou wel even je bruinverlies in de gaten. In wat voor vorm en hoe erg is het?
Minimaal hoor gister. Roze met afvegen en bruin in inlegkruisje , vandaag werken dus benieuwd hoeveel het vandaag is Ik heb ook al tegen mijn man gezegd kan zomaar zijn dat ik alsnog ongesteld word.
Ik durf niet meer. Als ik nu wit test dan weet ik zeker dat ik aan het ontpillen ben. Ik hou mezelf graag nog even voor de gek tot maandag. Klein sprankje hoop levend houden.