Jaa gek hè.. eigenlijk wil je het wel weten, maar de angst voor een negatieve test en met je neus op de feiten gedrukt te worden dan is ook niet leuk. Maar he, wie weet! ❤️
Ik ga vandaag toch de cb digital doen Jij nog testen? Maar hoe dan ook is jou temp zo mooi stabiel! Ziet er wel goed uit! Spannend nog even. Ik duim voor je!
❤️❤️❤️❤️ kan het echt nog niet geloven. Lichte hoofdpijn hahaha. ik hoop gewoon echt geen bloed te gaan zien want daar heb ik nu echt een trauma aan overgehouden, blegh. Tot nu toe ziet alles er nog clean uit. Kan die pijn op 6 dpo een innesteling zijn geweest? Het duurde echt een hele dag!
Nee ik voel nu echt aankomende ongesteldheid en test niet. Als ik woensdag niet ongesteld ben dan test ik.
Je testen lopen in iedergeval mooi op voor de termijn. Dat is al een hele stap! Bloed geeft inderdaad horror gedachten maar we gaan er vanuit dat je de komende tijd tot je bevalling geen bloed meer gaat spotten ❤️ Kan heel goed hoor. Sommige voelen niets en sommige hebben langer dat het wél pijn doet na innesteling. Gezien je testen kan dat heel goed zo zijn!
Hier wel heel licht wat te zien op de test maar dat is toch nog een restje ovitrelle gok ik. Niet roze en te onduidelijk voor een foto. Nu 10 dpo dus de hoop is er wel dat t misschien nog gaat oplopen. Maar als er morgen niks te zien is denk ik dat t toch ivf gaat worden voor ons...
Nou ik vind het wel vrij spannend allemaal. Ben al bijna 2 jaar bezig met het hele proces zwanger proberen te worden en dat zat nu alleen maar meer worden. Terwijl ik er eigenlijk al een beetje klaar mee ben met al dat testen turen en de teleurstelling. Straks komen daar nog meer metingen, prikken, puncties en terugplaatsingen bij. Maar de wens is er 100% dus ben ook heel dankbaar dat we dit mogen gaan doen! Alleen het is absoluut een drempel hoor.
Ik zou die echoscopist echt even bellen. Of ze volgende x niet je glazen in wil gooien! Je kan mij niet vertellen dat dit een valse streep is hoor, in combi met je temp!