Ja ik was vanochtend best boos en gisteren verdrietig maar vandaag dacht ik ja ach…. Zij mag mij geen valse hoop geven en haar test was negatief dus voor haar is het gewoon simpel “niet zwanger”. Maar het was gewoon te vroeg en ik heb echt aangedrongen op hcg prikken want ik vertelde dat die thuistesten al licht positief waren maarja “dat zijn thuistesten en niet 100% betrouwbaar” zei zij. Ach… ik laat het maar
Nee nee daar gaan we niet vanuit ❤️ En het past heel goed bij een innestelingsbloeding maar als het echt heel veel wordt wel even in de gaten houden maarja sommige menstrueren zelfs met een zws dus het blijft lastig maar jouw testen lopen prachtig mooi op! Dat is goed nieuws
ik kan me niet voorstellen dat deze vals is hoor maar ik snap je onzekerheid. Testte je de vorige keren ook zo een duidelijke streepjes? Ik denk dat je vanmiddag nog wel een duidelijke streep hebt hoor
ja de streepjes staan er gewoon hoor. Zo gek gezien je vermoed geen ei te hebben gehad. Had je na je menstruatie vorige keer ook nog getest?
Uhm vlak na mijn menstruatie niet omdat ik toch veel bloed had verloren Had vorige ronde wel een positieve test en zo duidelijk had ik ze nog niet gehad zeg maar
Na die heftige miskraam is het natuurlijk niet gelijk lekker zorgeloos genieten.. Maar ik heb puistjes, plas veel, weeïg gevoel, darmen doen echt hysterisch & met vlagen toch een beetje misselijk.. Dus HCG doet zeker zijn werk
Wow!!! Mijn tandvlees doet ook pijn bij 1 kant maar volgens mij komt dat door de zenuwen die daar bloot liggen maar dat doet echt zeer nu, normaal heb ik er geen last van. Plassen snachts heb ik wel echt, al een tijdje had ik dat. Had ik bij al mn zwangerschappen trouwens. Heb verder echt nergens last van… geen steekjes, niks.