Nee die bleven idd wel echt bij tuurstreepjes! Dit is wel echt duidelijk en vroeg voor mijn doen. Bij mijn zoontje testte ik pas 11 dpo vaag positief
Ja en nee, ergens weet ik dat dit niks is dus ik maak er ook niet zo druk om Ik kan er toch niks aan veranderen, dus druk maken helpt ook niet Maar goed als controlfreak weet ik graag waar ik aan toe ben
@Maudje123 wat gek en spannend. Zou je vandaag dan nog eens testen? Omdat het dan misschien aan de ochtendurine ligt? verder zie ik positieve streepjes voorbij komen! Leuk! @SintPannenkoek niet fijn maar het hoeft nog niks te zeggen..
Dit is inderdaad eerste ochtend urine, probeer later op de dag nog wel weer of mss zo met 2e urine Maar verwacht er niet veel van hoor
@SintPannenkoek wat balen… niet leuk @Maudje123 pffff wat een rollercoaster met die vage tests.. sjonge jonge @xxKimm die test van jou is hartstikke duidelijk! Is dit nou 9DPO pas? Zie mijn 9DPO, ziet er hartstikke goed uit.
Dankjewel allemaal. Het gekke is wel. Vorige menstruatie begon ook zo licht roze verlies en bruin en dan opeens 6 dagen te vroeg ongesteld. Nu zit ik dichter bij nod en heb ik hetzelfde. Alleen voordat we probeerde zwanger te raken had ik alleen bruin verlies voor menstruatie. Net of mijn lichaam nu anders bezig is nu we het proberen
Ik lig met mega krampen nu in bed, fijn dan zet het toch nog door en komt m'n cyclus niet te ver uit.
Naaaa wat is dit voor iets raars! Hier word je toch gek van. Bovenste vind ik echt heel duidelijk, die eronder lijkt minder maar ochtendurine ben ik niet echt voorstander van
Heb vanmorgen getest en blijft weer vaag.. als gisteren streepje echt was moest nu echt meer zijn. me man zegt maak je niet zo gek ons tijd komt wel! Temp was vanmorgen wel 0,1 gestegen (37.3) Ik wacht gewoon m'n nod af nu.
Maar niet leuk, ik wil iedereen meenemen de zws groep in. Dit was/is echt zo een leuk groepje. Ik dacht dat ik het nooit zou zeggen maar ik ga iedereen nog missen straks als ik echt het zws groepje in mag
Ik vind dat hoog! Ik zit al drie dagen op 37.1 en stijgt niet meer hahaha. Zolang je temp stijgt wordt je ook niet ongesteld