Nog steeds klote hè, geen posi ovu of posi zw test In ieder geval niet noemenswaardig Heb wat buikpijn dus ergens hoop ik eigenlijk op een menstruatie, met een schone lei weer door Deze net nog gedaan en een ovu, maar die is ook maar heel licht
Hier is vanmorgen de spotting begonnen die ik elke keer 1/2 dagen voor m’n menstruatie heb, precies op tijd dus. Wel fijn dat ik nu al 2 maanden op 28/29 dagen dit. Fijne cyclus. We hebben gezegd dat aankomende maand niet zo erg zou zijn als het niet raak is gezien we 2 tot 5 juni naar disney gaan dus dan is niet zwanger zijn niet zo erg.. al hoop ik er alsnog op want we zijn toch al een tijdje bezig nu. En anders hebben we eind juni de bel afspraak met de gynaecoloog om eventueel verder te kijken, dan is mijn bbz operatie ook een halfjaar geleden ( wat ook al zo ver klinkt ).
Ik snap je helemaal, komt het, zou het fantastisch zijn. En anders tsja.. heb je een zorgeloze Disney! Ook een goede afleiding. wel fijn dat ze je willen helpen zeg!
precies ja, Ja bij de controle na de operatie zei hij dat we een halfjaar vrij spel hebben om het zelf nog te proberen. Maar daarna zou hij bellen als het nog niet gelukt is en gaan ze waarschijnlijk controleren of de overgebleven eileider wel nog goed functioneert. Super blij mee, vooral als ik hier soms zie dat er zo lang moet worden gewacht..