oeh oeh maar innesteling?! Ik heb vrijdag nog sushi gegeten, dat was mooi mn laatste x. weeeeeehhh doei sushi, doei carpaccio, doei wijntje maar Hoi baby!! Of baby’s?
♡ NOD-lijst 16 t/m 30 april 2022! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 april (2) Groenebomen - 36 - 3e kindje - ronde 6 Nylla - 40jr - 1e kindje - ronde 8 17 april (0) 18 april (1) JulieMomof3 - 28 jaar - 4e kindje - ronde 5 19 april (3) Caithxxx - 32 jaar - 2e kindje - ronde 13 Vinorosso - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 Ajuuparaplu - 34 jaar - 3e kindje - ronde 27 (eerste ronde iui) 20 april (5) Secret Promise - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Leali - 31 jaar - 5de kindje - ronde 7 Zusje90 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 FlowerRose - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 (vorige ronde VMK) Wil1982 - 39 jaar - 2de kindje - ronde 14 met ovu testen 21 april (1) WinMom90 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 9 22 april (4) Bambiniheart - 33 jaar - 1e kindje - ronde 14 (2e na VMK) Samss010 - 35 jaar - 3de kindje - ronde 2 Kells - 38 jaar - 3e kindje - ronde 1 na mk Lintje - 38 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 12 23 april (0) 24 april (1) Momoftwo12 - 30 jaar - 3de kindje - ronde 5 25 april (4) Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 24 Missmoobs - 36 jaar - 4e kindje (3e uit buik) - ronde 4 Anar91 - 30 jaar - 4e kindje - 4e ronde Ingeltje - 41 jaar - 4e kindje (1e samen) - ronde 1 26 april (3) Loulou12 - 32 jaar - 2e kindje - IUI 1 - ronde 20 Fultimemommy - 28 jaar - 6e kindje - ronde 1 Saby - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 27 april (3) KarlijnA91 - 30 - 2de kindje - ronde 1 Main2 - 37 jaar - 2de kindje - ronde 7 Iris - 41 jaar - 2e kindje - ronde 2 28 april (4) Maansneeuw - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 (vorige ronde vmk bij 5 weken) xxKimm - 30 jaar - 2e kindje - ronde 12 (ronde 6 na bbz) SintPannenkoek - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 Mammavan2 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 1 29 april (1) Penniej -34 jaar- 3de kindje - ronde 11 , ronde twee na missed abortion 30 april (0) Onbekend (2) Happymom5 -36 -6e kindje (1e samen)- ronde 2 na miskraam MM34 - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - 1 jaar bezig (nasleep MA 25.03) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (34) Wachten op eisprong (3) Wachtbankje (12) Zwanger (7) Ongesteld (12) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit bericht kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Haha echt hè zo leuk en een hele mooie uitgerekend maand. haha nee denk het niet want bij mij word het beneden altijd heel opgezet zeg maar en nu is het heel open. En mijn borsten zijn ook echt niet opgezwollen ofzo Hier vrijdag ook sushi op love it maar je hebt ook sushi voor zwanger @xxKimm dus lekker van blijven genieten
We moeten door voor de andere kinderen maar dit gun je ergste vijand niet. Nu dat bijna het een jaar geleden is pff.. even die berg over zeg ik dan maar.
Ja ik vind het dood eng, denk vooral vanaf 14 tot 25 weken. maar de wens is nog groter geworden voor een levend kindje in m'n armen ❤️
Zie al weer wat mooie testen voorbij komen! Heb niet weer getest mijn temp was vanmorgen gezakt naar 37.0 dus ben bang dat ik ook door stroom naar het volgende groepje.
Nou ik zou het geweldig vinden alleen past het niet echt in huis , ja of de twee oudste bij elkaar maar jongen meisje samen is nu leuk maar ze zijn al bijna 7 en net 5. De kleinste kamer is nu kantoor en word dan de babykamer maar past geen 1 persoonsbed in en een kast maargoed eerst maar eens zien dat het zover is
Ik zou het niet kunnen denk. Heb geen ouder en geen schoonouders meer. Alle 2 opvang dan, is niet te betalen. Is dan 900 euro ofzo pet maand alleen al. Mijn moeder was van een 2 ling ook 2eiig
Wij willen heel graag een tweeling daarom wilde ik dat in Brussel laten toen commercieel en dan twee embryo’s terug laten plaatsen.
Ik vorige ronde wel, tarwekiemolie en vitamine D en concieve Plus glijmiddel. Toen dus niet zwanger. Deze ronde dat niet gebruikt maar wel de Concieve glijmiddel en nu wel zwanger
Jaa dat is lastig. Daar zou ik ook tegenaanlopen. Mijn mama en schoonvader zijn ook overleden dus zouden ze ook naar de opvang moeten. Dan kan k beter stoppen met werken want werk in de detailhandel 2 dagen in de week. Schoonma woont verder weg