Ik kom speciaal voor jou even brutaal "inbreken" in jullie topic. Ik was AliceinW en ben telkens blijven spieken en hopen dat vooral jij tijdens mijn zwangerschap terug opnieuw een positieve test zou hebben. Samen met Winmom kregen jullie wel een plekje in mijn hart hoor. Ik duim voor prachtige plakbeebjes!
foto was ook wel wat vroeg en niet met ochtend urine natuurlijk zal het dinsdag ochtend wel weer een testje wagen , de eerste testen van de vorige zwangerschap waar ik op 1 dag na NOD pas weer testen waren ook geen knallers zeg maar , had de hoop toen even opgegeven zal ff foto zoeken
Je bent nu ook wel vroeg, maar dat hoeft niet altijd wat te zeggen Elke zwangerschap is weer anders Hoe is je test nu?
Omg!! Zo lief!! Waarom heb je een nieuwe naam stinkert haha! Echt super lief, jij hebt ook een plekje in mijn hart hoor, je was en bent altijd zo meegaand. Er bestaan nog maar weinig zulke mooie mensen ❤️ Dikke kus!
En van een ander merk op 7 dpo ook al een lijntje, ik ga hem zoeken wacht.. Ik zag hem toch echt al hier en toen ik gaf de test de schuld van vals positief
ik heb echt nergens last van, alleen dat ik ‘s ochtends echt trek heb en ‘s nachts nu toch wel echt naar de wc moet maar verder niets