NOD-lijst 16 t/m 30 april 2022

Discussion in 'NOD forum' started by Secret Promise, Mar 19, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bumpie

Bumpie Bekend lid

Dec 28, 2015
    864
    523
    93
    Ik heb ook een eileider en ben hopelijk een succesverhaal als deze blijft plakken. Geef aub niet op <3

xxKimm likes this.
  2. gekkiej

gekkiej Actief lid

May 25, 2021
    339
    338
    63
    Female
    @Bumpie gefeliciteerd !! Maarre snel ff extra test halen dan ;)

@xxKimm en @Maudje123

bij deze , hoop er stiekem wel op , maarreeee …
    Het zou namelijk super grappig als het idd nu rond deze periode raak zou zijn ivm de verjaardag van de rest van de fam . wij zijn namelijk allemaal steenbokken

Attached Files:

Bumpie, WinMom90 and Maudje123 like this.
  3. WinMom90

WinMom90 VIP lid

Jul 9, 2021
    5,514
    4,312
    113
    Female
    Nederland
    He jakkes! Hopelijk deze ronde op dan op roze ❤️

Zo'n menstruatie is soms ook wel echt even confronterend.
    Waren ook echt even de baal dagen bij mij.

En die aankondigingen hakken er dan ook wel in.

Knuffel!

xxKimm and maansneeuw like this.
  4. gekkiej

gekkiej Actief lid

May 25, 2021
    339
    338
    63
    Female
    Och meid is toch geen zeur bericht hoor begrijp je helemaa !

5. Maudje123

Maudje123 VIP lid

Aug 2, 2020
    12,413
    7,936
    113
    Female
    Toch meen ik in de verte wat te zien
    Zou wel gaaf zijn inderdaad als het nu raak zou zijn!

Ik duim!!

gekkiej likes this.
  6. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

Nov 14, 2011
    9,867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Herkenbaar, ook hier vandaag dus menstruatie, dikke grmbl.

Ik zit sowieso al niet zo heel lekker in mijn vel omdat mijn corona nasleep zo lang duurt en ik over alles moet nadenken of ik dat wel of niet kan qua energie. Ik ben er zo klaar mee, het is zo frustrerend. Ik wil weer normaal kunnen leven :(
    En dan miskraam vorige ronde en nu 'weer' niet zwanger, ik heb echt het idee dat mijn lichaam nu niks wil. En dat voelt stom.
    Dus ik ben ook echt flink aan het sippen vandaag. En misschien nog wel langer even, tja, ik laat het maar. Kan moeilijk dat baalgevoel wegtoveren. Het optimisme komt vast binnenkort wel weer. Hoop ik.. :o:

xxKimm likes this.
  7. Dominique87

Dominique87 Bekend lid

Aug 28, 2021
    874
    480
    63
    Female
    Wel dat is zeker begrijpelijk. U tijd komt nog en idd hoe kunde dat nu in godsnaam loslaten als je iets graag wil? Begrijp ik ook niet. Zit in ronde 13 en bijna in 14 mag ook gaan komen

xxKimm likes this.
  8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

Nov 16, 2007
    20,510
    2,427
    113
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Knuff @Pattyx dat is echt super moeilijk. En mensen die zeggen dat je er niet zo mee bezig moet zijn, snappen niet hoe groot de wens is. Baal maar, wees verdrietig. Het mag er zijn en het is mooi hartstikke KUT. Zo.
    Op naar de volgende ronde en vol goede moed, wij duimen met je mee!

@maansneeuw pfff ik snap dat je er ff goed doorheen zit. Laat het er maar zijn. Ik hoop dat ook voor jou alles gauw beter wordt ♡

maansneeuw likes this.
  9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

Nov 16, 2007
    20,510
    2,427
    113
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Pff ik heb zo'n diep respect voor jullie. Jullie (als in iedereen waarbij het niet zo maar lukt) dragen met zoveel maanden ook zoveel verdriet en onzekerheid met je mee. Iedere maand weer.
    Ik heb altijd geluk gehad en tel m'n zegeningen met 3 gezonde jongens

10. Nylla

Nylla Fanatiek lid

Mar 20, 2022
    1,403
    1,255
    113
    Female
    Balen! Mijn ervaring is, hoe meer je dat sipgevoel probeert weg te maken, hoe langer het duurt. Dus laat het er gewoon zijn, want het is nu ook zwaar kl#te :( The sun will shine again, alleen nu ff niet *knuffel*

maansneeuw likes this.
  11. Nylla

Nylla Fanatiek lid

Mar 20, 2022
    1,403
    1,255
    113
    Female
    En nou had ik deze reactie dus nog niet eens gelezen toen ik mijn post plaatste. Helemaal mee eens dus :thumup:

Ingeltje likes this.
  12. Maudje123

Maudje123 VIP lid

Aug 2, 2020
    12,413
    7,936
    113
    Female
    Ten eerste is dit geen zeikbericht, want dit zit je dwars en dat mag je ook zeker uiten. Snap helemaal wat je bedoelt en vele met mij hier. Die opmerkingen zijn misschien goed bedoeld, maar schieten hun doel voorbij. De wens is gewoon groot en dan is elke maand wachten te lang.
    En ten tweede, wij zijn ook om tegen aan te zeiken hoor, daarvoor zijn we hier ook
    Met negatieve testen en de positieve testen

Hele dikke knuffel voor jou ❤❤❤

gekkiej likes this.
  13. Maudje123

Maudje123 VIP lid

Aug 2, 2020
    12,413
    7,936
    113
    Female
    Gun jezelf de tijd om even goed te balen, dan kop op en weer door.
    Verwen jezelf met wijn, sushi, chocolade of whatever je nodig hebt.

Ook een dikke knuffel voor jou ❤

Main2, gekkiej and maansneeuw like this.
  14. Main2

Main2 Bekend lid

Jan 15, 2022
    599
    551
    93
    Female
    @Pattyx die mensen snappen het gewoon niet. Niet mee bezig zijn. Sure, die 24 uur per maand dat je een ei hebt...

Dames, is het niet hebben van symptomen een symptoom?:D:roflmao: Geen zere dames. Geen krampen.

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

Nov 16, 2007
    20,510
    2,427
    113
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hahaha alles is een symptoom. En alles is geen symptoom. Zucht :mad::D

vinorosso likes this.
  16. WinMom90

WinMom90 VIP lid

Jul 9, 2021
    5,514
    4,312
    113
    Female
    Nederland
    Lieve dames, voor allen die er even door zitten, een hele dikke knuffel ❤️ En zijn geen zeik berichten etc., maar je gevoelens die je kwijt moet kunnen.
    Het doet pijn als er een kinderwens is (of dit nu je eerste of derde is), en het lukt niet..
    Een menstruatie is dan gewoon gigantisch confronterend en pijnlijk, omdat je op dat moment weet dat je weer door naar een volgende ronde bent en minimaal wéér een maand verder bent.
    Daarnaast is dit forum fijn om alles te delen, maar soms ook heftig om anderen positief te zien testen..
    Verdrietig of boos zijn, balen of een dip hebben, of wat voor gevoel er ook boven komt mag en is normaal. En wij van de NOD groepen zijn er ook om elkaar te steunen. ❤️

maansneeuw likes this.
  17. xxKimm

xxKimm Fanatiek lid

Nov 1, 2018
    1,172
    939
    113
    Female
    Ja ik durf het aan! Het voelt goed dit x :rolleyes:

Main2, Ingeltje and gekkiej like this.
  18. xxKimm

xxKimm Fanatiek lid

Nov 1, 2018
    1,172
    939
    113
    Female
    en jij dan?! Nog niet getest?

Mammavan1 likes this.
  19. xxKimm

xxKimm Fanatiek lid

Nov 1, 2018
    1,172
    939
    113
    Female
    Hahaha nouja! Fantastisch nieuws!! ❤️

Bumpie likes this.
  20. xxKimm

xxKimm Fanatiek lid

Nov 1, 2018
    1,172
    939
    113
    Female
    ik vind die opmerking echt vreselijk. Mensen moeten helemaal een ander niet vertellen wat ze moeten doen. We weten zelf heel goed waar we behoefte aan hebben of dat we bevestiging nodig hebben al kan dat pijn doen. Nooit naar luisteren. Ik hoor zo vaak waarom test je elke dag. Omdat mn teennagel ingegroeid is, zo goed? Weet je, omdat ik dat wil en ik voel me daar goed bij. Dat iemand anders kan wachten tot nod en na 1 test tevreden is, siert die persoon ook en dat is haar keuze. Laat elkaar toch is gewoon doen wat je wil doen en die zws aankondigingen zijn echt killing.

In het ziekenhuis kwam ik een oud bekende tegen, bleek dat beiden tegelijk een bbz hadden. We kwamen in contact met elkaar want ja we zagen elkaar en uiteindelijk ook hbeide lid van de bbz groep op FB en zij raakte vorige maand zwanger en hoe erg ik het haar ook gunde, hoe blij ik ook voor haar was, echt oprecht! Hoe veel ik die avond heb gehuild. Dat gevoel dat je voor altijd achter blijft en kijk nu… een maand later is het mijn beurt.

jouw tijd komt echt! Mag ik vragen hoe het kan dat je al zo snel een onderzoek krijgt? Is het de leeftijd of de bbz? En je zit nu in ronde 7 maar was ronde 5 of 6 dus eigenlijk al zwanger?

maansneeuw likes this.

Share This Page