NOD-lijst 16 t/m 30 april 2022

Discussion in 'NOD forum' started by Secret Promise, Mar 19, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

Nov 16, 2007
    20,510
    2,427
    113
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Meer roze dan rood deze maand aub!

xxKimm likes this.
  2. xxKimm

xxKimm Fanatiek lid

Nov 1, 2018
    1,172
    939
    113
    Female
    oh wat fijn dat geeft iedereen goede moed die 1 eileider heeft. Extra bijzonder voor jou dus ook! ❤️

Bumpie likes this.
  3. xxKimm

xxKimm Fanatiek lid

Nov 1, 2018
    1,172
    939
    113
    Female

maar zie je zelf wat of totaal niet?

gekkiej likes this.
  4. gekkiej

gekkiej Actief lid

May 25, 2021
    339
    338
    63
    Female
    ik zie zelf geen lijntje
    Maar is nog vroeg dus wat er nog niet is kan nog komen ?

xxKimm likes this.
  5. xxKimm

xxKimm Fanatiek lid

Nov 1, 2018
    1,172
    939
    113
    Female
    dikke knuffel, dat is echt niet leuk want het beheerst nu echt je leven. Krijg je hier wel hulp bij?

maansneeuw likes this.
  6. xxKimm

xxKimm Fanatiek lid

Nov 1, 2018
    1,172
    939
    113
    Female
    Eens!!

7. Pattyx

Pattyx Bekend lid

Oct 31, 2021
    804
    1,221
    93
    Female
    Wat lief allemaal. Fijn dat dit hier zo kan!
    En we hebben inderdaad allemaal onze vaak dag of dagen. Maar we komen er doorheen, en wat hier al eerder is gezegd; elke maand is een stapje dichterbij.

vinorosso, xxKimm, Anar91 and 2 others like this.
  8. Pattyx

Pattyx Bekend lid

Oct 31, 2021
    804
    1,221
    93
    Female

Leeftijd gericht niet ik ben 27, ik was zwanger in ronde 2. Hebben 2 maanden moeten wachten na de operaties. De reden dat ik zo snel onderzoek krijg zal er mee te maken hebben dat ik na mijn bbz operatie een spoed operatie kreeg 1 dag erna. Tijdens de bbz kwamen ze er achter dat ik een verkleving had aan mijn darmen. Deze is los gehaald met als gevolg een geperforeerde darm. Hierna is door een gynaecoloog die op spreekuur kwam verteld dat er een kans was door deze complicatie dat mijn overgebleven eileider nu mogelijk beschadigd is. Mijn eigen gynaecoloog was totaal niet blij met deze uitspraak en zei dat ze dit niet zo had mogen brengen.. dus ik denk ook om mij gerust te stellen na alles dat ze er zo op zitten. Maar dus niet de precieze reden waarom ik zo snel onderzoek krijg.

xxKimm likes this.
  9. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

Nov 14, 2011
    9,867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Ik heb me aangemeld bij c-support en weet daardoor waar ik het zoeken moet; dus ik ga fysio- en ergotherapie krijgen. C-support is eigenlijk voor 3+ maanden klachten en ik zit op 2+ maanden nu, maar gelukkig mocht ik de intake toch doen. Hopelijk lukt de verwijzing naar de therapie ook.

Het is alsnog veel trial and error, ik leer gaandeweg beter wat wel en niet kan, en het frustreert me hoeveel ik nu niet kan. Ook leuke dingen kosten gewoon veel teveel energie en daar herstel ik (nog) heel moeilijk van en dat zit me nu even dwars :(
    "Niks lukt", dat gevoel. Ik hoop dus echt wel gauw hulp te krijgen.

xxKimm likes this.
  10. WinMom90

WinMom90 VIP lid

Jul 9, 2021
    5,514
    4,312
    113
    Female
    Nederland
    Ik heb het de afgelopen maanden ook vaak gehad.
    Eerste ronde zwanger, bij 7+6 op vakantie in Spanje, een week voor vertrek bloedingen. Mijn vakantie was eigenlijk al over.. Verdriet van miskraam, lopen met maandverband bij 30+, eigenlijk nergens meer heen kunnen en niet meer met de kids kunnen zwemmen etc.
    Gelukkig konden we snel "verder" maar ene na andere zwangerschapsaankondiging volgende rond de periode dat ik Uitgerekend zou zijn.. heel confronterend en ook echt even zitten huilen.
    December gelukkig toch weer positief getest, net nadat ik wist dar mijn schoonzusje weer zwanger was van een date..
    Dat raakte mij echt, dus heel blij met mijn positieve test.
    Helaas liepen ze traag op dus ik wist al wat er ging komen.. 3 dagen na NOD begon bloedverlies en alle ellende wat ruim 2 maanden heeft geduurd.
    Weer heel veel zwangerschapsaankondigingen tussen door..
    En iedere keer dat ik weer ging bloeden weer zo'n gevoel van falen en verdriet..
    Ondanks je blij bent voor vrijwel iedereen die zwanger is, doet het jezelf ondertussen veel pijn..
    Dat dubbele gevoel is echt normaal ❤️

xxKimm and maansneeuw like this.
  11. Pattyx

Pattyx Bekend lid

Oct 31, 2021
    804
    1,221
    93
    Female

Oh dat moet ook een heftige periode zijn geweest! Ik hoop dat het nu allemaal goed mag gaan en je over ,nu al 8 maanden, een gezond kindje in je armen hebt. En inderdaad blij zijn voor andere ben je, maar je denkt ook wanneer is het mijn tijd? En jaloezie is niet te bedwingen. Daarom dat ik dit forum zo fijn vind. We weten allemaal hoe het voelt en hoe het is als het niet gaat zoals je wilt.

12. Bumpie

Bumpie Bekend lid

Dec 28, 2015
    864
    523
    93
    Geen twijfel.. de controlestreep is dikker dan de teststreep. :oops::roflmao: Super spannend dit…

Attached Files:

13. Saby

Saby Fanatiek lid

Sep 27, 2014
    1,475
    1,219
    113
    Hoeveel dpo?
    Ziet er kei goed uit!

14. FlowerRose

FlowerRose Bekend lid

Jul 12, 2020
    581
    696
    93
    Female
    Mooie test! Je hebt pas na NOD getest toch? Dus idd mooie streep dan!

15. FlowerRose

FlowerRose Bekend lid

Jul 12, 2020
    581
    696
    93
    Female
    Wie test er nog meer deze ochtend?

xxKimm likes this.
  16. Saby

Saby Fanatiek lid

Sep 27, 2014
    1,475
    1,219
    113
    Van gister en vandaag. 12 dpo denk ik

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

Nov 16, 2007
    20,510
    2,427
    113
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Mooi saby!

Saby likes this.
  18. Zusje90

Zusje90 Bekend lid

Jan 3, 2020
    520
    529
    93
    Female
    Wow ik heb niet meer alles kunnen teruglezen, maar ik zag weer mooie testjes voorbij komen! Wat fantastisch!
    Gefeliciteerd @Saby en @Bumpie!

Saby likes this.
  19. Mammavan1

Mammavan1 Fanatiek lid

Oct 28, 2020
    2,371
    1,604
    113
    Female

Haha nee deze ronde is niks voor mij had ook maar een keer gezellig gemaakt 3 dagen voor de eisprong :roflmao: en ben weer ziek geworden gisteren erge keelpijn :( misschien baby meegenomen van de kinderopvang lang leven het eerste jaar als moeder :roflmao::roflmao::roflmao:

dus ik ga mei lekker veel op vakantie en feesten en wijntjes doen owja en lekker eten en dan juni van start….. haha lekker uitstellen ofzo :rolleyes:

jij heel veel succes vooral de eerste weken hopelijk heb je niet teveel last. Bij de vorige ziek geweest of nergens last van gehad? Ik lag 10 weken plat :confused::confused::confused:

20. FlowerRose

FlowerRose Bekend lid

Jul 12, 2020
    581
    696
    93
    Female
    Ziet er goed uit! ❤️

Saby likes this.

Share This Page