Ik verwacht dat mijn eisprong inderdaad al is geweest! Nu hopen dat ik eens wat langer kan wachten met testen
♡ NOD-lijst 16 t/m 30 april 2022! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 april (2) Groenebomen - 36 - 3e kindje - ronde 6 Nylla - 40jr - 1e kindje - ronde 8 17 april (0) 18 april (1) JulieMomof3 - 28 jaar - 4e kindje - ronde 5 19 april (3) Caithxxx - 32 jaar - 2e kindje - ronde 13 Vinorosso - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 Ajuuparaplu - 34 jaar - 3e kindje - ronde 27 (eerste ronde iui) 20 april (4) Secret Promise - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Leali - 31 jaar - 5de kindje - ronde 7 Zusje90 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 FlowerRose - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 (vorige ronde VMK) 21 april (1) WinMom90 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 9 22 april (2) Bambiniheart - 33 jaar - 1e kindje - ronde 14 (2e na VMK) Momoftwo12 - 30 jaar - 3de kindje - ronde 5 23 april (0) 24 april (0) 25 april (2) Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 24 Missmoobs - 36 jaar - 4e kindje (3e uit buik) - ronde 4 26 april (1) Loulou12 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 20 27 april (2) KarlijnA91 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Main2 - 37 jaar - 2de kindje - ronde 7 28 april (2) Maansneeuw - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 (vorige ronde vmk bij 5 weken) xxKimm - 30 jaar - 2e kindje - ronde 12 (ronde 6 na bbz) 29 april (1) Anar91 - 30 jaar - 4e kindje - 4e ronde 30 april (0) Onbekend (3) Joy20 - 43 jaar - 2e kindje - 2,5 jaar bezig Happymom5 -36 -6e kindje (1e samen)- ronde 2 na miskraam. MM34 - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - 1 jaar bezig (nasleep MA 25.03) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (23) Wachten op eisprong (13) Wachtbankje (11) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.[/QUOTE]
Hoi dames Ik voeg me hier ook graag bij. Ik was in januari zwanger, maar eind februari bleek dat het een slechte zwangerschap was. Op 25 maart is de miskraam opgewekt door medicatie, helaas bleek woensdag op de controle echo dat er nog een stuk van 3 cm is achtergebleven. Sinds vandaag heb ik gelukkig wel weer witte zwangerschapstesten, wat zou betekenen dat mijn cyclus zich gaat hernemen. Ze hebben ons uitdrukkelijk gezegd van niet zwanger te worden deze ronde, omdat er dus nog een restje zit. Daar gaan we ons aan houden, maar ik ga wel ovu-testen enzo om weer grip te krijgen op mijn cyclus. Ik hoop op een vrij normale cyclus.... We zijn ondertussen een jaar bezig... het voelt zo eindeloos lang wachten soms. Hier ook wat bekende gezichten helaas, dus allemaal dames die ook al eventjes bezig zijn. Veel succes allemaal! Ik duim voor veel roze deze ronde.
Driehoekjes zijn als je op een afwijkende tijd hebt getempt Puntje omhoog is volgens mij later, naast beneden dan dus vroeger
Nou hier een beetje onduidelijk wanneer mijn eisprong etc is. Dus ik let even op de signalen. Heb vaak wel pijn links tijdens eisprong. Besloten het gister morgen en dinsdag gezellig te maken ( ja dit plannen wij want anders komt het er niet van )
Ik hoop dat jij ook hulp erbij krijgt. Ook al ben ik niet zwanger, t is 1000x relaxter nu ik geen wc stress meer heb. Ik weet dat ik pas spotting ga zien 3 dagen na t stoppen van utro en dan ook kort erna ongesteld ga worden.
Hier ook, direct na stoppen met nuvaring. Alleen dat blijven "plakken" is ineens nogal een probleem. Hoop inderdaad dat iedereen hier nu ook snel op roze mag ❤️
Temp blijft hier nu gelijk. Vraag mij af of dit genoeg is? Alleen cd6 even aangepast want ik had 36.67 ingevuld ipv 36.47 zag ik later (andere app die ik 's ochtends gelijk invoer stond het goed). Vind deze dagen zo lang duren he Wanneer zet ff meestal een kruis dan?
Net getest, de ovitrelle is bijna eruit! (precies een week) test is zo licht dat je m nieteens op de foto krijgt. In t echt wel te zien. Jammer...ik deed t best goed op dat hcg... Zat lekkerder in mn vel, dus voelde al dat het er bijna uit was nu. Nou even gaan kijken wanneer ik ga testen. Hebben we weer vroege testers hier? Vorige maand wachtte de meesten zo netjes
Pfff wat een pech, gisteren koorts gekregen tot wel 39 graden, vandaag voel ik me nog steeds slap... Zou dit invloed hebben op de innesteling?