Met een eisprong zie je toch een kruis komen . Heb wel getest was heel licht .vandaag ietsje donkerder zag ik
Snel even teruggelezen wat er dit weekend hier allemaal gebeurd is. Wat fijn dat jullie streepjes zijn opgelopen @xxKimm @Saby @Bumpie. Gefeliciteerd! En voor de meiden bij wie het niet gelukt is deze maand: hier je frustraties uiten is geen zeiken! Krop het vooral niet op zou ik zeggen. @Anar91 ik snap zo goed wat je zegt over je wens die zoveel sterker is geworden. Heftig ook wat je mee hebt gemaakt. Dikke knuffel! Hier begint de spanning nu wel te stijgen. Heb een beetje een trekkerig gevoel in m'n liezen en een weeig gevoel, maar heb ook niet heel goed geslapen dus het kan ook daar aan liggen. Vandaag 9DPO dus nog even geduld
Bij mijn vorige zwangerschap heb ik ongeveer vijf dagen vrij heftig bruinverlies gehad van de innesteling. De VK zei toen dat bij de één de innestelingsbloeding heftiger is dan bij de ander. Het bloed mengt ook met het slijm, dus als je veel slijm hebt lijkt het soms ook meer dan het is. Hopelijk gaat het snel weg!
Wil je het slikken om je LF te verlengen of om eventuele innesteling te bevorderen? Ik heb begrepen dat met tarwekiemolie de cyclussen soms best wat langer worden. Ik heb gewoon puur vitamine e capsules gebruikt deze ronde.
Die is eigenlijk korter geworden sinds 2 maanden .de laatste 2 keer was 32 en 27 .daarvoor na de mk was het 43 dagen