Ik had dat wel helaas… mijn hcg verdubbelde elke 24 uur zoals dat hoorde bij een goede zws. Ze hebben ook heel lang getwijfeld of het niet gewoon goed zat
Herkenbaar hoor! Heb er zelf ook last van nu. maar ik heb er een goed gevoel bij, jij? Ik ging twee dagen na mn nod toen echt heel erg bloeden en dar heeft drie weken geduurd. Zolang ik geen bloes verlies hou ik nog hoop
K kan niet slapen, moest naar de wc en dan overal overna denken. Hopelijk om 7 uur weer naar de wc want wilde nog ff een testje doen
Niet de beste test want onderkant loopt niet mooi door maar wel duidelijke streep. niet veel oploop vergeleken met gister . morgen is mijn nod
He wat jammer Hartstikke mooie streepjes! Kan niet duidelijker voor 11 dpo Waar is je test? Ik wil turen!
Ja mini was wakker. Geen idee wat er met de peuter is. Niet helemaal lekker deze week. Krijg het ook niet zo goed op de foto zonder goed licht haha
Nee joh! Dit zegt niks meer! Stoppen met tempen hoor. Bij mijn zoontje daalde mn temp een dag tot onder de lijn. Dikke stress natuurlijk. Voor niets.