Hier al hele week niet fit blijf lekker aankloten en boobies staan ook niet onder spanning of groter geworden dus niet raak deze ronde. tempratuur blijft beetje zelfde bij mij knalt die denk ik in een keer naar beneden op de dag dat ik ongesteld word. Bij mij gaan de sluizen ook altijd in een keer vol open heb nooit van die voor dingen
kan dat die even een piek gehad heeft had ik ook ineens vorig jaar 13 dpo deed ik een test omdat ik naar de dokter ging heel licht positief en 1-2 weken digitaal en toen had ik ineens mega hoge temperatuur meer dan 38 dat daalde toen ook.
Nou, ik kan er met de beste wil van de wereld geen tweede streepje in vinden. Gelukkig maar ook, misschien, want zulk rood bloed lijkt me sowieso geen goed teken.
Volgens mij blijft je temp gemiddeld hoger. Maar hij mag nog wel op en neer gaan. Zie hier mijn grafiek uit 2019 haha
Haha nee als ik zwanger ben heb ik wel echt hele gespannen borsten altijd en heb maar een lf van 10 dagen dus daarvoor had er al iets moeten gebeuren.
Dit maakt niet uit. De hoogte is niet belangrijk, iedereen heeft z'n eigen basis temp. Als je maar op dezelfde plek altijd meet