Haha snap ik ook echt geen duidelijk streep eigenlijk heb er drie gedaan en drie wazige streepjes eigenlijk. Zal als ik morgen niet ongesteld ben een early doen. Dit was de laatste en eentje uit elkaar.
Dan zou ik voor etos gaan. Geen clearblue, trekpleister of kruidvat met die blauwe lijnen en plusjes nemen in ieder geval
Ja ik dacht dat ze hem bij de gewone nod lijsten misschien zouden afkeuren dus dacht maak er maar een clubje van
ja allemaal meteen gemaakt alleen die opengemaakte niet. Er kwam ook bij instromen van urine meteen beetje oplichting bij waar het streepje komt. Bij alle drie de testen eigenlijk maar wel echt mega licht streepje hoor.
Zou wel heel bijzonder zijn januari uitgerekend maar week eerder altijd bevallen inleiding zou ik gewoon eind december in alle hectiek van de feestdagen bevallen en dan moeten we dit jaar ook als enige in Nederland blijven die dagen.
Same! 5 januari uitgerekend en krijg gegarandeerd weer een keizersnede dus dat zal een week eerder worden hahah
Vanmorgen was m'n temp 0,1 gestegen. (37.1)Nog geen bloed dus dacht zal een test doen. Heb nu gewoon liever dat ik ongesteld word en verder kan! blijft vaag!