ja zijn we de kerst en oud en nieuw alleen wel thuis. Denk dat de rest van de familie gewoon lekker naar ischgl of Dubai gaat dus word niet heel gezellig
Ja ik zie hem dus wel maar de Action heeft mij afgelopen rondes heel veel valse hoop gegeven. Vind de testen niet meer wat ze waren. Bestel aub die van Amazon Easy@home ik ben helemaal lyrisch over die testen. Ultra ultra gevoelig https://www.amazon.nl/Easy-Home-Zwangerschapstesten-Vruchtbaarheidstestkit-HCG-Testen/dp/B00DOJWJ3U/ref=mp_s_a_1_4?crid=3JAUSIDGAUJ8E&keywords=easy+home+zwangerschapstest&qid=1650961815&sprefix=easy%40home%2Caps%2C111&sr=8-4 nog in de aanbieding ook nu en je hebt ze deze week nog binnen!
De gyn belt vandaag, ben heeeeeel benieuwd wanneer ik voor mn eerste echo mag komen. Hoop stiekem al volgende week als ik 5 weken ben.. om iig te zien dat het op de juiste plek zit.
Nu toch eindelijk een symptoom, zeur gevoel beneden af en toe. Ik zou 7 januari uitgerekend zijn. Zl kwam met 40+4. Dus kan ook 11de worden lol. Was het maar vast morgen ochtend! @Anar91 geen bloed is nog in the game hoor!
Heb ze besteld wil eigenlijk ook een predictor doen waar kun je die kopen in de stad? ja wel bijzonder want streepje is op alle 3 de testen exact zelfde eigenlijk. Sinds vandaag wel ineens die pijnlijke borsten aan de zijkant
Dit is de early van easy@home.. Heb af en toe met vlagen krampen, nu 15dpo. Zou wel laat zijn anders een innesteling. het mag van mij wel doorzetten! Starten met een nieuwe ronde.
Jaa is je vorige bevalling niet soepel gelopen waardoor je nu er weer 1 krijgt ? Of was er een andere reden die ik hier gemist heb Hier de eerste een spoedkeizersnee en tweede natuurlijk. Eerste kwam met gebroken vliezen 38.1 en tweede 39.1 Ik ben uitgerekend rond 5 januari dus benieuwd als alles goed blijft gaan wanneer de kleine komt
Ow dat snap ik dan wel maar het kan wel had bij mijn dochtertje echt op week na nod pas een positieve test.
nou ik hield dat toen echt niet bij eigenlijk ik dacht toen ga voor kindje en normaal was ik om de 3,5 week ongesteld dat wist ik ongeveer. en ik dacht toen nog Ow als je ervoor gaat ben je gewoon meteen zwanger dus ik testte netjes na die 3,5 week maar niks (tuurde toen denk ik ook niet) En toen week later dacht ik moet wel zwanger zijn cb digitaal 1-2 weken.
Ik heb pas bij baby J ovulatietesten gedaan. Toen had ik dag 18 eisprong met een cyclus van 27 dagen. En toen testte ik heel licht op nod.