vind wel altijd tijdens zwangerschappen went het wel weer ofzo en ik drink echt heel regelmatig. Ik zou iedereen ook al voor de eerste echo moeten vertellen ga aankomende week naar de boot ( nou dat word helemaal een ervaring hopelijk niet misselijk dan, ik word met 6 weken altijd kei misselijk) en wij gaan weekend Amsterdam tino Martin en weekend naar Londen. nou als ik geen wijn drink kan ik dat echt niet verbloemen
Pfoe wat verwarrend en onzeker dit.. Sorry ben het weer kwijt, maar zat je nu al rond je NOD? Er zijn genoeg mensen die echt pas na hun NOD een duidelijkere test krijgen, dus het kan echt nog alle kanten op. Zwanger ben je in ieder geval, anders was er geen HCG detecteerbaar in je urine. Minder fijne kant van dit verhaal, toen ik precies deze situatie had vorige maand kreeg ik een vroege miskraam . Twijfelde om het te zeggen maar het is wel het eerlijke verhaal.. Maar zoals ik echt eerder al zei: het verschilt super erg per persoon en misschien loopt jouw test morgne of overmorgen ineens op. Geen bloed = sowieso goed!!!
Ja zit nu op 15 dpo. Ja fijn dat je eerlijk bent! Gevoel zegt dat niet goed zit zo lang vage lijntjes. Enige wat ik nu kan is .... wachten!!
Ik had dat gevoel ook direct vorige maand idd.. maar zoals ik al zei geen bloed is goed, wie weet hoe het loopt! Ik duim heel hard.
Ja ze zijn opgelopen, maar je had nu denk ik wel meer willen zien hè? Bij mij betekende het niet veel goeds, maar uiteraard ook verhalen gelezen waarbij het goed bleek te zijn.. Maar bij mij kwam het bloedverlies wel vrij snel. Hou het sowieso in de gaten en hoe confronterend ook, blijf wel testen. Toch ga ik duimen dat het goed zit voor je ❤️
Wooooow je hebt me even heel blij gemaakt! Inderdaad! Knallend het nieuwe jaar in maar oja… ik ga bv geven hahahah maar een nipje mag wel
t is echt verschrikkelijk. De rest van de dag denk ik niet meer aan testen en dan op het laatste moment voor het slapen gaan… ah oke doe er toch nog maar ff 1tje moet toch plassen
Ik zie het al helemaal voor mij dat de kleine zich dan eerder aankondigd en iedereen heerlijk kerst viert en ik lig te puffen, of als het later komt en je ligt tijdens het geknal van vuurwerk te bevallen.