Heel heftig inderdaad.. Het is ontzettend verdrietig, onzeker en het breekt je op! Hier was het allemaal achteraf.. want vk wou en deed eigenlijk niets. Uiteindelijk via huisarts doorverwijzing gekregen. Verloskundige zei eerst dat als er weinig veranderde zij een extra echo zouden doen en als ze niets zagen de doorverwijzing zouden regelen. Tot het moment daar was moest ik maar naar de huisarts en wensten ze mij "succes". Ik kon toen snel bij gyn terecht en zowel zij als huisarts gaven aan dat de verloskundige mij al 1,5 maand eerder had moeten doorverwijzen. Langzaam oplopende testen, bloedingen maar niets te zien in baarmoeder had de alarmbellen moeten doen rinkelen. Ook toe hcg amper afliep hadden ze moeten doorverwijzen omdat ze minimaal 15% daling per week willen zien en dat was dus niet het geval. Echter net voor bezoek gynaecoloog ben ik iets vrij groots verloren, en dat was zo dusdanig dat het zichtbaar had moeten zijn op een echo. Maar echo van verloskundige was ook max 1 minuutje en klaar. Maar alles wees erop dat het een ZOL was en dat is doorgegeven aan verloskundige. Maar zeker weten we het niet meer omdat ik schoon en na het verliezen ervan vrijwel direct hcg vrij was.. Maar al met al ruim 2 maanden verder
Jij bent echt schattig. Onze regelkont. Zit zelf in de rode zone en zorgt dat hier alles nog even klopt ❤️
Ja bloed veel voor mijn doen.. Als het gestopt is zal ik nog een test doen of die wit is. En idd als er dan nog streepje op komt is er iets met die testen.
Maar over 2 dagen eindelijk weer ongi vrij, dan kan ik gaan tempen haha! De ovulatietests ga ik voor het eerst doen maar start denk ik pas vanaf dag 15 ofzo? Mijn ei ligt denk ik op dag 19/20. Start beetje op tijd om te zien wat zo'n test laat zien. Moet me nog even inlezen op dat testen
Mooi hoor, ik heb nog niet zo'n duidelijke , misschien morgen. Wel grappig het verschil in test te zien kwa merk
Bij mij ging ik bloeden een dag nadat de streep echt een stuk lichter werd (eerst bleef ie gelijk, te licht, en daarna dus nog lichter).
Dit was mijn ovu van vanmorgen, eerste urine omdat ik dit niet op kantoor kan doen Temp nog laag op 36.5
Suepr strepen @xxKimm Ja ik ga zelf nu naar een particuliere kliniek, heb je ook geen wachttijden gelukkig. Als je belt kun je eigenlijk dezelfde week nog terecht en mocht je een traject ingaan duurt het max 3 maanden.
Heeft iemand hier toevallig ervaring met een vruchtbaarheidsonderzoek en monitoren van cyclus, nooit eerder gedaan namelijk. Ben heel benieuwd?!?!?
Oh wat interessant, welke kliniek is dat als ik vragen mag? Heb een vriendinnetje die tegen oneindige wachttijden aanloopt.