Karmenta in Schijndel doet de vooronderzoeken. En zij werken samen met Jette in Belgie en Cuypers en Cuypers in Duitsland. En als je een verwijzing hebt van de huisarts (dat heb ik dan zelf niet) maar dan krijg je dus 80% bij prive klinieken vergoed na je eigen risico.
Karmenta zit trouwens ook in Heesch. De onderstaande behandelingen vallen over het algemeen NIET onder de vergoeding van je zorgverzekering: Schuimecho (doorgankelijkheid van de eileiders) Folikkel-meting (echografisch onderzoek) Diagnostische hysteroscopie met "scratching" ERA-Test (Endometrial Receptivity Analysis) Orienterend fertiliteitsonderzoek (meestal wel verzekerde zorg) Fertiliteitsklinieken waarmee Karmenta samenwerkt Centrum voor vruchbaarheid NijGeerten in Elsendorp (regio Gemert, Noord Limburg) Kinderwunschzentrum Cuypers & Cuypers in Heinsberg, Duitsland (net over de grens bij Venlo, Nederlandse IVF-artsen) Praktijk voor fertiliteit & gynaecologie Al Amani (Oosterhout) Kinderwens Buitenland FertiSupport
Ach nee toch? Heel veel sterkte! Wat ontzettend stom dat het niet gelukt is... Ik duim heel hard voor je dat het de volgende ronde raak is. ♥♥♥
Sorry breek een in. Lees hier stiekem mee. Maar helaas heb ik deze streepjes op de ovukatietesten dat mijn menstruatie eraan komt. Van temp lijstjes heb ik geen verstand daar kan ik je niet meehelpen Zie je vaker voorbijkomen. Hoop echt dat je snel een positieve test in handen hebt en je wens toch nog in vervulling gaat.
Er staan altijd natuurlijk streepjes op de ovu testen alleen heb ik nog geen ei gehad Dus het is gissen wat mijn lichaam nu aan het doen is
Jeetje wat een rollercoaster en een slechte vk! Mag hopen dat je nu wel ergens anders gaat? Dit waren mijn bbz testen… echt bizar. De clearblue gaf al 2-3 weken aan
Nee dezelfde, weinig keuze. De andere hier is alleen en staat ook niet geweldig bekend.. we gaan het zien nu .. Jij ook duidelijke testen idd! Dit was toen bij mij.. 4 dec was NOD, 6 dec start bloeding. Uiteindelijk eind december nog een knaltest en 2-3 op cb digital.. Dit was (onderste) 18 dec..
Dit ziet er hoopgevend uit… Na deze maand snap ik dat alles verwarrend is hoor, maar deze test zou zeggen dat er een ei aan komt!
Voor degene die gezellig willen blijven in deze leuke club als april voorbij is, hier zijn we: https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/nod-16-30-april-2022-door-tot-we-allemaal-roze-zijn.722802/page-6#post-24170797