Hier blijft m’n temp maar stijgen. Heel benieuwd. Toch jammer dat je aan de hand van je temperatuur niet kan weten of je zwanger bent
♡ NOD-lijst 16 t/m 30 april 2022! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 april (2) Groenebomen - 36 - 3e kindje - ronde 6 Nylla - 40jr - 1e kindje - ronde 8 17 april (0) 18 april (1) JulieMomof3 - 28 jaar - 4e kindje - ronde 5 19 april (3) Caithxxx - 32 jaar - 2e kindje - ronde 13 Vinorosso - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 Ajuuparaplu - 34 jaar - 3e kindje - ronde 27 (eerste ronde iui) 20 april (4) Secret Promise - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Leali - 31 jaar - 5de kindje - ronde 7 Zusje90 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 FlowerRose - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 (vorige ronde VMK) 21 april (1) WinMom90 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 9 22 april (2) Bambiniheart - 33 jaar - 1e kindje - ronde 14 (2e na VMK) Momoftwo12 - 30 jaar - 3de kindje - ronde 5 23 april (0) 24 april (0) 25 april (2) Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 24 Missmoobs - 36 jaar - 4e kindje (3e uit buik) - ronde 4 26 april (1) Loulou12 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 20 27 april (3) KarlijnA91 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Main2 - 37 jaar - 2de kindje - ronde 7 Iris - 41 jaar - 2e kindje - ronde 2 28 april (2) Maansneeuw - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 (vorige ronde vmk bij 5 weken) xxKimm - 30 jaar - 2e kindje - ronde 12 (ronde 6 na bbz) 29 april (1) Anar91 - 30 jaar - 4e kindje - 4e ronde 30 april (0) Onbekend (3) Joy20 - 43 jaar - 2e kindje - 2,5 jaar bezig Happymom5 -36 -6e kindje (1e samen)- ronde 2 na miskraam. MM34 - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - 1 jaar bezig (nasleep MA 25.03) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (25) Wachten op eisprong (12) Wachtbankje (13) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.[/QUOTE][/QUOTE]
Het zal vast door de lente komen maar het was een erg gezellig weekend met een perfecte timing. Gisterochtend positieve ovulatietest. Blij ei hier. Helemaal na een shit ronde vorige keer waarbij partner het niet op commando wilde doen (en er dus 0,0 kans was op een zwangerschap). Afgelopen weekend heb ik mijn mond ook maar gehouden over ovulatietesten en aankomende eisprong, al zal hij vast wel door hebben gehad . Hopen op veel roze deze ronde dames! Ik duim voor iedereen.
Hier ook altijd zo'n temperaturen voor m'n eisprong. Elke dag meet ik 36,4. Mijn curves zijn precies super strak
Zow acupunctuur gehad, straks komt concieve plus binnen. Chop chop baby al verwacht ik pas vrijdag mn ei. Hier langzaam iig veel op groen. Nu allemaal roze!
Zo, vervelend die wachtweken! Hier momenteel CD 21, 8 dpo, NOD is 16 april (jeetje, lijkt wel een wiskundige formule ). In de tussentijd heb ik al allerlei irrationele dingen gedaan als een zw-test op 7 dpo (ja, ik weet het), ben ik allerlei symptomen aan het Googlen en ben ik bij elke keer naar het toilet gaan 1 brok zenuwen Heel neurotisch vegen en controleren. Meestal merk ik al een paar dagen voor de NOD de eerste rode signalen, dus super spannend nu. Meer vrouwen die dit bizarre gedrag herkennen? Of ben je juist de rust zelve? In dit laatste geval; alle tips zijn welkom
Nee absoluut niet.. Haha jawel helaas hier ook. Het liefste test ik nu al haha. Maarja weinig zin he haha! Nee meestal 7 dpo even een testje om de testdrang wat weg te nemen. Maar dan het liefste test ik bij ieder toilet bezoek weer. Ik doe het niet omdat ik weet dat het geen zin heeft, maar oooh wat wil ik graag dat 2e streepje zien Ondertussen vandaag een lekker zwaar gevoel in m'n onderbuik, en zo'n zeurend gevoel. Maarja morgen pas 6 dpo (klinkt net iets beter dan 5dpo) dus dat kan onmogelijk wat betekenen haha. Maar ach het houd je bezig
Yep, vooral dat vegen. Ik heb ook een dag voor de menstruatie roze/bruinige afscheiding :S Zo vervelend. Want je hoopt dan natuurlijk dat het innesteling is. Om gek van te worden. 3 jaar geleden met zoontje was ik ziek in het weekend van mn NOD. Zo ziek dat ik met koorts op de bank lag en elke 4 uur para pakte. Dacht toen dat alles later was door ziek zijn. Was wel goede afleiding lol. Was echt zielig toen en kon niks. Ook geen zin gehad te testen. Zou bijna weer ziek willen zijn haha
Heel irritant allemaal! Al ben ik wel blij dat ik niet de enige ben die dit heeft Hier voel ik echt van alles: steken en krampen in onderbuik, gevoelige borsten, zweetaanvallen, vermoeidheid. Alleen niet erg helpend allemaal, want dit zijn ook dezelfde symptomen als ik elke maand een week voor m’ n menstruatie krijg. Schijnen ook vroege symptomen van een zwangerschap te kunnen zijn. Tja, het schijnt allemaal zo op elkaar te kunnen lijken dat je niets hebt aan het Googlen van symptomen. Daarbij kan het natuurlijk ook per persoon verschillen, dus wat voor de 1 een vroeg zwangerschapssymptoom kan zijn, kan voor de ander juist een teken zijn dat de menstruatie er aan zit te komen. Ja, dat weet ik verstandelijk gezien allemaal heel goed en ja, dan helpt het niet als vriendlief opmerkingen maakt in de trant van; ‘het is nog te vroeg, je kunt er toch nog niets van zeggen’ of ‘je weet het pas als je positief test’
Mijn Google werkt daarin ook niet mee.. Als ik intoets "rugpijn" ivm mijn rugklachten, komt er al voorgesteld "rugpijn zwanger", en zo meer van die dingen haha. Hier ook standaard klachten tussen eisprong en menstruatie wat zowel zwangerschap als aankomende menstruatie kan betekenen. Zucht, soms wordt ik moe van mijzelf
Manlief was vandaag wel enthousiast haha. Hij wil graag een camper, dus hij zei "een waar we met ons 5en in kunnen", ik zei nee 6. Ooh heb je een verrassing voor mij? Dus ik zei nee, dat kan ik nu nog niet weten. Net onder de douche weer enorme last van m'n liezen, en ik voelde me heel kort even heel raar en slap, en vervolgens kort hondsberoerd. Zegt hij zie je wel, je bent zwanger. Neeeeee dat kan nog niet lieverdddd
Herkenbaar Kunnen we iig samen moe zijn van onszelf, misschien dat dat het iets beter maakt Oh ja, ik vergat trouwens de puistjes! En je raadt het al…juist, ook dat kan een symptoom van beide zijn. Overigens niet gek als je nagaat dat zowel een zwangerschap als menstruatie met hormonen te maken heeft, maar goed, dat natuurlijk ff ter zijde
♡ NOD-lijst 16 t/m 30 april 2022! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 april (2) Groenebomen - 36 - 3e kindje - ronde 6 Nylla - 40jr - 1e kindje - ronde 8 17 april (0) 18 april (1) JulieMomof3 - 28 jaar - 4e kindje - ronde 5 19 april (3) Caithxxx - 32 jaar - 2e kindje - ronde 13 Vinorosso - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 Ajuuparaplu - 34 jaar - 3e kindje - ronde 27 (eerste ronde iui) 20 april (4) Secret Promise - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Leali - 31 jaar - 5de kindje - ronde 7 Zusje90 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 FlowerRose - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 (vorige ronde VMK) 21 april (1) WinMom90 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 9 22 april (2) Bambiniheart - 33 jaar - 1e kindje - ronde 14 (2e na VMK) Momoftwo12 - 30 jaar - 3de kindje - ronde 5 23 april (0) 24 april (0) 25 april (2) Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 24 Missmoobs - 36 jaar - 4e kindje (3e uit buik) - ronde 4 26 april (1) Loulou12 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 20 27 april (3) KarlijnA91 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Main2 - 37 jaar - 2de kindje - ronde 7 Iris - 41 jaar - 2e kindje - ronde 2 28 april (2) Maansneeuw - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 (vorige ronde vmk bij 5 weken) xxKimm - 30 jaar - 2e kindje - ronde 12 (ronde 6 na bbz) 29 april (1) Anar91 - 30 jaar - 4e kindje - 4e ronde 30 april (0) Onbekend (2) Happymom5 -36 -6e kindje (1e samen)- ronde 2 na miskraam. MM34 - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - 1 jaar bezig (nasleep MA 25.03) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (24) Wachten op eisprong (11) Wachtbankje (13) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Mezelf ff van het lijstje gehaald. Ik hoop dat dit een mooie roze lijst mag worden. Mijn duimen draaien iig voor jullie❤