Ja daar hoop ik wel op dat mijn temp stijgt morgen En hopelijk idd een bevrucht ei die straks lekker blijft plakken deze keer
Ja denk het wel, vorige nod lijst was ik de eerste die op rood ging Eerste is niet leuk, maar aan het einde van de lijst hangen vind ik helemaal niks
Nee klopt! Maffe is dat als t deze ronde mislukt is, ik de eisprong (als alles normaal verloopt) al heb gehad weer voordat de laatste hun nod hebben.
Utrogestan geeft mij geen flauw benul van of t geslaagd is of mislukt, ik heb het warm, ben moe, weeiig op de maag, meer maagzuur en steken in de lies. Maar dat had ik al ruim voor de naderende nod. Utro is een smerige daarin met kwalen
Wij hebben toch tegelijk onze NOD? Kun je morgen dan al een betrouwbaar resultaat hebben? Ik zit dan ‘pas’ op 10 dpo. Jij dan al een paar dpo verder?
Ja. Ik haat testen ondertussen. Beetje flauw van de witte testen en dan ziekenhuis te bellen dat t weer mislukt is.
Ik ben al 13 dpo (maar 12 kan ook, woensdagochtend 2 week geleden ovitrelle gezet, dus eisprong donderdag late avond maar kan ook nacht van vrijdag) maar wordt pas ongesteld 3 dagen na het stoppen van de utro. Dus mijn luteale fase is langer dan 14
Ooh dames, deze ronde nog echt last van naweeën van die sprong, ( ongesteld gevoel) meer die dit hebben gehad??
Utrogestan houdt elke vorm van spotting en menstruatie tegen. Baarmoedermond ligt ook idioot hoog zodra ik start met die pillen haha, ben dat niet gewend
Oh ok. Ik ben daar niet bekend mee. Spannend hoor, wie weet mag jij morgen als eerste van deze lijst op roze
Ohh maak niks uit hoor hihih.. Ja vind, het geweldig ze zijn net tweelingen samen spelen ruzie maken enz. Ik heb alleen bij mijn dochtertje in 2021 ovulatie test gebruikt.