Ohh wij gaan gelijk op Ik ben nu ook 6 dpo.. Morgen ga ik nog niet testen (wil echt geen witte testjes zien), dan nog maar een paar dagen in agony zitten haha Iemand al 'symptomen'? Ik merkte gisteren en vandaag wat verdachte steekjes op in m'n baarmoeder.. Maar goed, ronde 1 natuurlijk.. Dus het kunnen heel goed hersenspinsels zijn of m'n lijf die me voor de gek wil houden
Oehh spannend! Ik heb 1 zoontje en met hem merkte ik ook de steekjes op (ronde 1 raak) en hiervoor voor een tweede kindje (ook in ronde 1 raak) ook de steekjes opgemerkt! Helaas is dat vorige maand uitgedraaid op vroegtijdige miskraam, maar vind het wel typisch dat ik bij beide dat heb herkend. Deze keer (ronde 2 dus voor 2e) helemaal niets nada noppes. Heb er dus ook echt 0 vertrouwen in, dus ga komende dagen voor mn gevoel meer testen ter bevestiging van wat ik al weet. Daarnaast ook paar daagjes weg volgende week, dus als het niet raak is drink ik een lekker wijntje.
Vannacht denk ik o pijn. Of groeipijn. Normaal pas cd14/15 ovulatie. Kan het toch al ovulatie zelf geweest zijn? Of is de pijn altijd vooraf?
Ik in gevoel van, echter de teleurstelling iedere keer dat het weer afloopt. Dat wil ik neit meer. Vorige week dikke streep en lette oploop vanaf 7 dpo. Ik twijfelde wel of het goed ging en weer liep het af. Van de een op andere dag wit. Dat gevoel is zo naar. Eigenlijk kan ik het deze ronde wel laten lopen omdat de donor de maand erop toch niet kan. Dus hoef ik in het kader van zijn planning het niet meteen op 14 dpo te weten. Kan ik de natuur zijn gang laten gaan...........
Ja hier nog zo 1!! Heb een druk weekend moet van vrijdag tot maandag werken dus genoeg afleiding even, ga dinsdag 1ste testje doen dan 8 dpo.
Oeh dat geeft wel hoop Bij mijn zoontje had ik ook deze steekjes, maar die begonnen pas rond 11 dpo! Ik zou de hoop dus echt nog niet opgeven hoor Het is maar net wanneer de innesteling plaatsvindt en dat is iedere keer gewoon weer anders! Ik weet het nog niet Bij mijn zoontje heb ik het volgehouden tot NOD.. Ik heb nu overigens ook maar 2 zwangerschapstestjes liggen en dat zijn de normale van de Action.. die zijn totaal niet gevoelig Dus dat helpt ook wel wat om er vooral van af te blijven tot vlak voor of op NOD
Ik ga er nu standaard in met de testen dat het zoo licht vals positief is.. als ze dan niet oplopen is teleurstelling minder groot. Al wil ik nu het liefste ieder uur wel testen
@WinMom90 Ohh ik heb echt geen idee nog haha. Ik kom net kijken. Mocht het deze ronde niet raak zijn dan ga ik voor de volgende maand op zoek naar andere. Wat zijn volgens jullie betaalbare goede opties?
Persoonlijk vind ik easy@home wel fijn. Ze doen er wat langer over om goed te kleuren, maar te zijn volgens mij wel redelijk betrouwbaar en goedkoop.. Action heb ik verder niks op tegen hoor, maar voor het echt vroege testen heb je er weinig aan
Hier had de action ook weer testen, even 3 doosjes meegenomen . Vroeg testen ben ik niet van plan omdat ik niet weet hoe ver ik nu ben enzo. Dus heb met mezelf afgesproken dat ik pas 26 april mag testen want dan zou ik wel op mn nod moeten zitten of al eroverheen.
Hier was de easy@home net iets duidelijker dan vanochtend en ook een licht rozig streepje op de Kruidvat. Durf nog nergens van uit te gaan, want ze kunnen maar zo morgen weer negatief zijn..
Dat is dan wel een voordeel he als je niet weet hoe ver je exact in je cyclus zit. Vind het hoe dan ook altijd heel knap!
Ja daarom dat ik even geen ovulatietesten heb gedaan, hebben de week dat ik m’n ei verwachten om de dag en toen ik dacht dat m’n ei er was elke dag even gezellig gemaakt en hoop dat dat voldoende was. Maar ik heb echt geen idee dus waar ik nu zit. Moet zeggen dat de twijfel wel weer hard toeslaat elke keer doordat ik elke keer denk ik heb maar 1 eileider dus ik heb echt minder kans.