NOD-lijst 16 t/m 30 april 2022

Discussie in 'NOD forum' gestart door Secret Promise, 19 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missmoobs

missmoobs Bekend lid

17 apr 2012
    562
    597
    93
    Vrouw
    Maatschappelijk werker
    Zuid Holland
    Ik zie hem duidelijk! Voorzichtig gefeliciteerd!

vinorosso vindt dit leuk.
  2. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik denk dat het grootste probleem is dat je net lid bent, en een NOD groep komt binnenvallen én je nergens hebt voorgesteld en dan wel zo reageren op iemand.
    Je idee ergens over mag je best hebben, maar niet netjes om dat zomaar ergens in een groep te gooien.
    Je hebt 3 berichten geplaatst, en dat zijn de berichten in deze groep.

Maudje123, Fultimemommy, xxKimm en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. IrisBloem

IrisBloem Fanatiek lid

9 okt 2015
    1.332
    537
    113
    Vrouw
    Docent
    Delft
    Ah dan ga ik weer eens kijken. Als ze hier ovulatietesten wel hebben, zullen we dan ze voor elkaar halen en opsturen?

xxKimm vindt dit leuk.
  4. missmoobs

missmoobs Bekend lid

17 apr 2012
    562
    597
    93
    Vrouw
    Maatschappelijk werker
    Zuid Holland
    Ik ga verhuizen! Grapje natuurlijk. Maar ik denk dat dit niet de plek is om deze discussie te starten of over door te gaan. Ik vind er persoonlijk ook wat van dat ik en mijn partner ons scheel betalen aan belastingen (eigen zaak) en gisteren volop in het nieuws lezen dat dat waarschijnlijk hoger gaat worden. En zo hebben we een vriendin die niet kan (lees: wil) werken en voor alles haar handje ophoudt bij de gemeente. Tijdens de Corona crisis werden wij amper geholpen. Tuurlijk waren er potjes maar om daarvoor in aanmerking te komen….laat ik maar ophouden, want ik kan uren doorgaan haha. Ik vind ook heel veel van alles en nog wat maar hier zitten we om elkaars virtuele knuffels te geven bij Omo witte testen en teleurstellingen en elkaar te feliciteren met positieve zwangerschappen.

5. missmoobs

missmoobs Bekend lid

17 apr 2012
    562
    597
    93
    Vrouw
    Maatschappelijk werker
    Zuid Holland

6. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik gebruik geen Action ovulatietesten haha! Meestal gewoon goedkope dipsticks :p
    Maar als het goed is krijgt iedere action alles wel weer.
    Staan hier bij de pleisters etc

7. Dominique87

Dominique87 Bekend lid

28 aug 2021
    874
    480
    63
    Vrouw
    Er
    zijn ergere dingen voor druk te maken. Hare man is advokaat dus zal wel genoeg verdienen, wilt dus ook zeggen dat er ook veel gaat afgaan. Niets houd jou tegen om voor 6 kinderen te gaan toch?

8. missmoobs

missmoobs Bekend lid

17 apr 2012
    562
    597
    93
    Vrouw
    Maatschappelijk werker
    Zuid Holland
    Deze zie ik ook duidelijk! Voorzichtig gefeliciteerd

9. missmoobs

missmoobs Bekend lid

17 apr 2012
    562
    597
    93
    Vrouw
    Maatschappelijk werker
    Zuid Holland
    Hier waren ovu testen en zw testen weg maar ze liggen overal weer in de schappen!

IrisBloem vindt dit leuk.
  10. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Is een second opinion bij ander ziekenhuis of andere arts niet een idee? Want dit klinkt wel heel krom.. :(

xxKimm vindt dit leuk.
  11. Juliemomof3

Juliemomof3 Actief lid

24 jan 2022
    126
    89
    28
    Vrouw
    5min toen ik de foto trok. Het duurt heel lang bij deze testen voor ze helemaal zijn doorgelopen. Vanmiddag haal ik 2voor5

xxKimm vindt dit leuk.
  12. SintPannenkoek

SintPannenkoek Actief lid

3 nov 2020
    220
    307
    63
    Vrouw
    Die is goed te zien, gefeliciteerd!:)
    Hiervoor een witte test, en daarvoor weer een licht streepje zag ik! Had je die allemaal met dezelfde testen gedaan?

13. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Wow! Yes! Voorzichtig gefeliciteerd :) wanneer ga je weer testen?

14. Nylla

Nylla Fanatiek lid

20 mrt 2022
    1.403
    1.255
    113
    Vrouw
    ….en nu voorlopig dus van de vino rosso afblijven he ;)
    Van harte gefeliciteerd! :thumup:

xxKimm, vinorosso en Ingeltje vinden dit leuk.
  15. Nylla

Nylla Fanatiek lid

20 mrt 2022
    1.403
    1.255
    113
    Vrouw
    Gisteravond voor het naar bed gaan een heel dun roze sliertje bij afvegen. Moed zakte me gelijk in de schoenen, want roze is altijd de aankondiging van mijn menstruatie. Het verbaasde me hoe somber ik erdoor werd. Ik was deze ronde stiekem gaan hopen, omdat dat roze meestal enkele dagen eerder komt. Het liet nu op zich wachten, dus mijn hoop begon stilletjes te groeien. Mijn vriend is vandaag jarig en ik had al bedacht dat ik vandaag zou gaan testen en hem hopelijk zou kunnen verrassen met een licht streepje ofzo. Ja, stom, ik weet het, want ik moet er niet zo op hopen, maar toch, dat was nou eenmaal mijn gevoel, kan er niks aan doen. Vannacht slecht geslapen. Piekeren, lichte menstruatiekrampen. Vandaag nog geen bloed, maar wel een spierwitte test. Ik kan er dus vanuit gaan dat het niet gelukt is. Voel me rot, meteen weer die twijfels. Over een paar dagen ben ik zelf jarig, word dan 41. Voel nu echt de druk van de leeftijd. Zal het ooit nog gaan lukken? Werd vannacht ineens overspoeld door angsten. Ach, ik weet het even niet. Moet mezelf zien te herpakken, maar weet nu even niet zo goed hoe :(

Fultimemommy, maansneeuw en xxKimm vinden dit leuk.
  16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wat rot nylla, wat kun je jezelf toch gek maken hè. Zeker als je alles leest over na je 40e zwanger worden. Niet doen dus maar gewoon vertrouwen houden dat het gaat lukken! Ik duim voor je!

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    @vinorosso ik zie met het teruglezen een mooie test! Gefeliciteerd hoor! ;):thumup:

18. Nylla

Nylla Fanatiek lid

20 mrt 2022
    1.403
    1.255
    113
    Vrouw
    Dank je wel.
    Weet dat ik het niet moet doen, maar toch, ben soms ook gewoon op zoek naar positieve verhalen en ja, dan lees ik helaas vaak ook de mindere berichten.

19. Pattyx

Pattyx Bekend lid

31 okt 2021
    804
    1.221
    93
    Vrouw

Fijn dat je lichaam het zelf heeft opgelost! Wel minder dat ze pas na een jaar wat willen doen. Dat is hier wel anders, nou heb ik wel een heftige complicatie gekregen na m’n bbz operatie waardoor ik 2 dagen later nog eens onder het mes ging in een levensgevaarlijke situatie en leefde ze allemaal erg mee. Maar misschien second opinion aanvragen ergens anders. Hoop inderdaad dat we snel zwanger mogen zijn! Ik heb wel enkele dingen nu die ik met de bbz ook had maar dat maakt het dan weer zo eng of ik beeld het me in haha. Ik heb geen afscheiding sinds mijn vermoedelijke eisprong, rugpijn, en al dagen zo’n gevoelige tepels sinds vandaag zelfs duidelijk donkere tepelhoven wat ik normaal niet lijk te hebben. Maar eens mens kan zich zelf gek maken als die echt iets wil hè. :rolleyes:

Ingeltje en xxKimm vinden dit leuk.
  20. Pattyx

Pattyx Bekend lid

31 okt 2021
    804
    1.221
    93
    Vrouw
    Jaaa ik zie het! Blijf plakken kleintje

Deel Deze Pagina