@Samss010 dat is echt moeilijk he dat niet testen? Knap dat je die testen hebt meegegeven, hopelijk is het dan makkelijker. Heb je symptomen?
nou, ik heb niet echt last van de klassieke symptomen. Ben sowieso echt een beetje schijnzwanger of echt zwanger, maar ben vast niet de enige hier denk ik? Ik ben wel wat emotioneler, niet supermisselijk, maar als ik een beetje misselijk wordt, denk ik zou het? wel heb ik echt een belabberde weerstand, echt beroerd al 2 dagen en sinds vandaag is de helft van mijn mond ontstoken! Dus ik googlen, en toen zag ik dat het een symptoom kan zijn..?
Ja joh. Doen we allemaal haha. Ik heb al sinds zondag mega opgeblazen buik. Opeens een trillend ooglid (nog nooit gehad) en dan zoek je het op en staat er zwangerschap bij. Nou dan gaat m'n hoofd overuren draaien hoor
Dat zou best wel kunnen ja Daar hoop ik nu ook op aangezien mijn ei fashionably late is Had vorig weekend al moeten springen
Ik had als het goed is dit keer op cd17 mijn piek (heb heel willekeurig ovulatietesten gedaan en telkens niet volgens de regels van drinken etc dus niet heel zeker te zeggen, maar hij was wel heel duidelijk en de volgende dag lichter). Dus wie weet.. da's voor jou morgen toch?
Ja joh, beetje lastig naar de wc, Google.. zwanger! Ontstoken tandvlees? zwanger! maar vorige maand dacht ik echt van alles te voelen & helaas.. niks! Dus nu durf ik er ook niet echt aan te denken ofzo
Ik had ook vage “eisprong” pijn en toch maar ovutest gedaan maar echt blanco. We lopen niet meer gelijk op nu
Ja nou die van mij is ook niet om over naar huis te schrijven hoor Nog lang niet positief Ik had zulke eipijn dat ik vandaag bij de c&a in de kleedkamer gecheckt heb of ik niet ongesteld was geworden
Haha dat heb ik ook. Ik heb nu het gevoel alsof mijn maag in de knoop zit. Hebben jullie dat soms ook?
Ja heel irritant. En gek genoeg de laatste keer dat ik zwanger was had ik helemaal geen symptomen. Zelfs pas een positieve test 4 dagen na mn nod