Ja ik vermoed dat ik idd korter ben dan 11 DPO. Ja ik hoop het, meestal is het roze voor menstruatie doorbrak, muv rondes dat het misging. Weet niet meer hoe het bij m'n dochter was. Vind t idd heel spannend!
Obsessief aan het testen.. 10/11 DPO wil het zo graag zien.. #maak mijzelf beetje gek op dit moment..
Jaa snap ik! Hopelijk de volgende test iets duidelijker! Kan je je partner helemaal een mooi verjaardags cadeau geven ❤️
Nou echt hè! Die van mij niet hoor hahaha hartstikke wit. Mijn hoofd zegt: hou nu maar op met hopen, maar m'n gevoel hoopt nog even door haha. Tegen beter weten in
Al heel lang helaas; mijn lutale fase werd steeds korter.. laatste keer maar 6-7 dagen. Word over paar maanden 40. Voelde zo sterk dat mijn tijd bij op is... Dus deze ronde progesteroncreme gesmeerd ivm korte lf, en fertilitycup gebruikt.. Maar wel wat licht bloed verlies al 2 dan.. knettergek wordt ik van die twijfel!
Fijne Pasen allemaal. Hier gewoon Old school advocaatje proost op dat er veel roze mag komen deze maand. Ik doe volgende maand weer mee! Deze maand is zo onduidelijk met de temperatuur enzo. En de kleine werkte niet echt mee voor een broertje of zusje
Logisch dat het dan heel spannend is! Je testen zien er nu goed uit, we duimen op een verdere mooie oploop!