Ik blijf erbij, denk echt je hem gemist hebt. Je zit nu op cd 19? Geloof er niks van dat ie nu nog moet komen. Je had toch ook echt trekkende pijn paar dagen geleden?
Owww spannend jij ook 10 dpo! Ik denk dat ik zo toch maar ff naar de kruidvat ga kan niet wachten idd.
Oké laatste keer maar dit is nog een hoogtepunt voor mij! Vorige keer werd de tijdsindicatie van CB positief met 1-2 weken zwanger, maar de “gevoelige” early van CB bleef negatief. Nu deze Spaanse gevoelige die positief wordt laat me toch nog even extra geloven dat het goed gaat komen. Ik ben even heel blij ❤️.
zie niks.. Morgen weer testen misschien. Wat zijn testen toch verslaafd wil graag in mijn kamer test fabrikant openen
Maar ik las op internet, als je positieve ovulatietest hebt dan spring je ei binnen 1/2 dagen.. En k voelde 11 april Ei pijn ook die dag weer verdwenen dus ik denk echt dat 12 april ( 1 DPO) is.. Dan ben ik, vandaag 7 DPO. Heb geen ovu test.
Hier 5 april eerste positieve ovulatietest, en op basis van temperatuur stijging was eisprong 6 april al. Alles gaat snel deze ronde haha
Ben bij mijn ouders in Limburg en zegt mijn moeder: kom even naar de Action! ooohhh en jawel hier hebben ze de testen wel ! Yes! Meteen ingeslagen.
Volgens mij is niks echt raar, elk lichaam werkt anders. Heel cliché, ik weet het en daarom juist waar