Wat ontzettend verdrietig zeg.. Neem goed de tijd voor jezelf en doe inderdaad wat goed voelt♡ Jeetje wat een hoop dames met een verhaal/rugzakje in dit groepje! Ik hoop dat het een zeer vruchtbare ronde mag zijn voor iedereen❤
Ik wilde ook nog even hierop reageren. Ten eerste: Wat verdrietig dat je net een vmk hebt gehad Bij mijn vmk (4+3w) heb ik dit verder niet laten checken bij een verloskundige hoor. Heb toen gewoon een aantal dagen 'goed' gebloed en m'n testje was daarna wit (las dat jouw testje ook wit was nu). Ik denk dat je er dan wel van uit kan gaan dat het schoon is! En straks bij een positieve ovulatietest kan je er sowieso wel van uitgaan dat het goed zit Daarnaast is het ook gewoon handig voor deze ronde natuurlijk
Ohh wat heftig, dan zit je al een tijdje op een blije wolk en poef.. dikke knuffel voor jou! En ik wens je veel geluk met een volgende poging ♥️
Ohh dankjewel voor je reactie, echt lief. Ik ben benieuwd naar de ovulatietesten straks. Ik heb nu hele kleine beetjes bloed nog, hoop dat dat wel gauw weg is..
♡ NOD-lijst 16 t/m 30 april 2022! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 april (2) Groenebomen - 36 - 3e kindje - ronde 6 Nylla - 40jr - 1e kindje - ronde 8 17 april (1) ♡ Caithxxx - 32 jaar - 2e kindje - ronde 13 18 april (1) JulieMomof3 - 28 jaar - 4e kindje - ronde 5 19 april (0) 20 april (4) Secret Promise - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Ajuuparaplu - 34 jaar - 3e kindje - ronde 27 (eerste ronde iui) Leali - 31 jaar - 5de kindje - ronde 7 Zusje90 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 21 april (0) 22 april (2) Bambiniheart - 33 jaar - 1e kindje - ronde 14 (2e na VMK) Momoftwo12 - 30 jaar - 3de kindje - ronde 5 23 april (0) 24 april (1) WinMom90 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 9 25 april (1) Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 24 26 april (1) Loulou12 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 20 27 april (2) KarlijnA91 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Main2 - 37 jaar - 2de kindje - ronde 7 28 april (2) Maansneeuw - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 (vorige ronde vmk bij 5 weken) xxKimm - 30 jaar - 2e kindje - ronde 12 (ronde 6 na bbz) 29 april (1) Anar91 - 30 jaar - 4e kindje - 4e ronde 30 april (0) Onbekend (2) Joy20 - 43 jaar - 2e kindje - 2,5 jaar bezig Happymom5 -36 -6e kindje (1e samen)- ronde 2 na miskraam. ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (20) Wachten op eisprong (18) Wachtbankje (2) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Volgens mij is mn nod dan trouwens wel een dag eerder. Maar ik vind het gezelliger met iedereen op de 20ste dan in mn eentje op de 19e
@Secret Promise ik zie bij jouw ronde 1 staan, maar ik dacht huh ik zit toch al heel lang met jouw in nod groepjes? Maar je bent ondertussen aan het proberen voor een 2e we zaten in maart 2020 iedereen door tot roze!
Klopt! Ik herkende je We zijn eigenlijk ook wel snel met proberen voor een 2e hoor! Maar kan me wel voorstellen dat het een beetje dubbel is om mijn naam er dan bij te zien staan.. Hoop dat je het niet heel vervelend vindt? Overigens is het nog wel even de vraag of dit ronde 1 of ronde 0 is Partner twijfelt heel erg of hij niet liever volgende maand pas wil starten ivm net Corona gehad en carrièreswitch. Maar ik blijf sowieso gewoon gezellig meekletsen!
Vreselijk, ben zo opgeblazen atm. Komt er in ballorig een kind op me af 'zit er eej baby in jouw buik?' Nee? 'mijn mama denkt van wel'. Goed voorbeeld wildvreemde trut van een moeder! Ze moest eens weten
O dat is echt niet leuk! Maar misschien heeft ze een goed ontwikkelde 6e zintuig Test je over een paar weken positief en heeft ze toch een soort van gelijk gehad♡ Laat je niet gek maken mama!
Nee hoor! Helemaal niet vervelend! Na onze oudste begonnen we toen hij 8 maanden was ook voor een tweede! Dat was overigens wel in 1x raak. Spannend wat je man gaat beslissen...