Nou, ik vind het veel te vroeg hoor. Lijkt wel alsof ie binnen een paar dagen al positief kan zijn Dat is toch helemaal niet goed?
@Anar91 ik lijk heeeel lichtjes wel wat te zien hoor @Nylla ik ben benieuwd waar dat heen gaat met jou testen als je dit al op cd 2 hebt. Even voor de zekerheid, had je nog een zwangerschapstest gedaan net voor je ongesteld werd?
@Nylla ik ben benieuwd waar dat heen gaat met jou testen als je dit al op cd 2 hebt. Even voor de zekerheid, had je nog een zwangerschapstest gedaan net voor je ongesteld werd?[/QUOTE] Ja, ik nu ook. Lijkt iets niet helemaal te kloppen. Zwangerschapstest had ik idd al gedaan. Die was spierwit. Momenteel ook vrij heftig ongesteld, dus een zwangerschap is echt uitgesloten. Wat dan wel? Geen idee, maak me er toch wel een beetje zorgen om..
Wow kijk hoe mooi! Als je nog twijfelt leg dan die van 9 of 10 dpo en 12 dpo eens onder elkaar, wat een mooi verschil je dan ziet..! ♥️ Dit is een droom oploop..!
Hier aan het wachten op de ongi. Ik ben tijd aan de pil geweest en de cyclus er na was netjes 28. Deze lijkt dus langer te worden. Vroegah was m'n cyclus 35 dagen dus het kan alle kanten op. Maar ik voel me heel duidelijk ongesteld worden hoor (en 2 witte testen gehad) dus heb gisteren al wijntje gepakt en rauw vlees gehad haha.
Straks nog maar even nieuwe ovu testen halen, heb er nog eentje Heb zo'n vermoeden dat ik daar niet genoeg aan ga hebben Net nog eentje gedaan
Jullie steken me aan. Ook maar wat ovulatietests besteld, om eens te kijken wanneer die bij mij valt.
5 dpo, en een wat trekkerig, krampig gevoel rond mn baarmoeder. Misschien had ik dat altijd wel rond dit termijn maar nooit op gelet. Toch weer spannend, ik wil eigenlijk nu al testen nog maar even een paar dagen wachten
Herkenbaar, door al die testen hier krijg ik ook testdrang haha en zit nog maar 4 dpo. Moet mezelf echt vertellen dat het kansloos is om nu te testen. Op zn vroegst 10 dpo
Haai meiden, zie wat mooi opgelopen testen, een nog steeds verstopt ei.. & een hoop mensen die net als ik op hun handen zitten om niet te testen Ik was gisteren bij mijn zusje (die ik al mijn testen heb gegeven, en heb laten verstoppen) en we hebben na mijn negatieve test van gisterochtend afgesproken dat ik pas ga testen als ik op mijn NOD (22 april) niet bloed… Nog *maar* 4 dagen wachten dus. Of ik dit ga volhouden is een tweede! Heb van de dingen last wat zowel zwangerschap als PMS kan betekenen.. Heerlijk huilerig, lichte krampjes, een paar puistjes, soms een beetje misselijk…
Maar ook heel goed van je. Zo zorg je ook een beetje voor jezelf. Laat je niet gek maken, jij kunt dit!