Net de ovitrelle gezet. Nu moesten we t vanavond gezellig maken en morgenavond niet wat dinsdagochtend moet mn man inleveren. Maar is vandaag niet een beetje vroeg..? Mn ovulatietest was ook nog lang niet positief vandaag.. Gister een ei van 16mm dus voelt allemaal een beetje alsof de ovitrelle ook vroeg is. Ik lees mensen die pas bij 20 of meer zetten...
Ja is vroeg. Vanaf 18 mm zijn ze pas rijp. Dus ik mag zelfs bij 17 mm niet zetten: 18 moet ik aantikken. En je wil dat ze als ze rijp zijn nog even uitrijpen zeg maar en dan 20 zijn bij eisprong of groter. Ovitrelle mag ik ook zetten bij 22 mm, ook geen probleem. Te vroeg is ie mogelijk niet rijp genoeg
Ik heb trouwens sinds die ovitrelle gezet is een hele vieze smaak in mn mond, maar ik zie daar niets over in de bijsluiter...
Nee hoor, je hebt echt wel kans dat er een rijpe eicel in zit. Maar ideaal is t gewoon niet. Dat meer.
Dat vind ik echt jammer hopelijk volgende maand beter dan.. Ik moesr vandaag en gister wel ovulatietesten doen voor t geval het wel al positief was, dan moest het vervroegd worden... Maar mn ovulatietest is nog bij lange na niet positief..
Hier gisteren een positieve ovu test. Alleen is manlief al sinds zaterdag ziek.. overgeven, koorts en houdt niets binnen. Dus ben bang dat we deze ronde op onze buik kunnen schrijven Aan de andere kant misschien ook wel fijn voor mn lichaam.. dan kan het iig even goed herstellen. Maar ja, toch voelt het voor mij ook weer een soort van "gemiste" kans.
Snap ik vorige ronde was bij ons ook niets beide te ziek. T is soms niet anders. Over 2 week start je weer vers een nieuwe ronde, is nog te overzien qua tijd
Dat je ovulatietest zelfs niet reageert op de ovitrelle, dat verbaasd mij. Ik mocht geen ovulatietest doen omdat hcg verward kan worden met lh door de test. Maar bij jou reageert ie niet eens dus. Ik vind t echt gek dat ze zo afwijken van t normale beleid... was je baarmoederslijmvlies wel dik genoeg?
De ovulatietest gister was nog zonder ovitrelle. Gisteravond 19u ovitrelle gezet en nuu net een ovulatietest gedaan en die is positief, maar dat is van de ovitrelle. Ik heb voor de grap een zwangerschapstest gedaan, gewoon omdat ik benieuwd was of je echt een positieve test van de ovitrelle krijgt. Die is ook positief (ik weet heus wel dat ik niet zwanger ben nu )
Ik heb besloten 13 april te testen. Ik zie dat ik ook officieel van t lijstje af val haha, dan ben ik 13 dpo dus nod is op 14 komt door vroeg ei. Echt kort cyclus zo. 24 dagen Maar ik zal pas ongesteld worden de 16e. Lf is 16 dagen namelijk door de utro
♡ NOD-lijst 16 t/m 30 april 2022! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 april (2) Groenebomen - 36 - 3e kindje - ronde 6 Nylla - 40jr - 1e kindje - ronde 8 17 april (0) 18 april (1) JulieMomof3 - 28 jaar - 4e kindje - ronde 5 19 april (1) Caithxxx - 32 jaar - 2e kindje - ronde 13 20 april (4) Secret Promise - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Ajuuparaplu - 34 jaar - 3e kindje - ronde 27 (eerste ronde iui) Leali - 31 jaar - 5de kindje - ronde 7 Zusje90 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 21 april (0) 22 april (2) Bambiniheart - 33 jaar - 1e kindje - ronde 14 (2e na VMK) Momoftwo12 - 30 jaar - 3de kindje - ronde 5 23 april (0) 24 april (1) WinMom90 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 9 25 april (1) Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 24 26 april (1) Loulou12 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 20 27 april (2) KarlijnA91 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Main2 - 37 jaar - 2de kindje - ronde 7 28 april (2) Maansneeuw - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 (vorige ronde vmk bij 5 weken) xxKimm - 30 jaar - 2e kindje - ronde 12 (ronde 6 na bbz) 29 april (1) Anar91 - 30 jaar - 4e kindje - 4e ronde 30 april (0) Onbekend (2) Joy20 - 43 jaar - 2e kindje - 2,5 jaar bezig Happymom5 -36 -6e kindje (1e samen)- ronde 2 na miskraam. ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (20) Wachten op eisprong (18) Wachtbankje (3) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Nou volgens mij gaat dat dan verder prima volgens plan toch? Beschouw de ronde niet als verloren hoor! Denk dat ze ook wel horen te weten wat ze doen toch? En anders idd je bedenkingen aangeven bij de volgende ronde Hup eitje hup!