Ik denk wel iets te zien! Spannend hoor! Nu gaat het hier ook kriebelen op 8dpo. Al heb ik sinds vandaag heel sterk het gevoel dat het niet gelukt is..
Wauw! Wat een vruchtbaar groepje! Heb al 4 rondes volgehouden niet voor 11dpo te testen of zelf tot menstruatie te wachten, maar nu begint het me toch te kriebelen door al dat roze misschien morgen 9dpo testje wagen ?? Alleen sinds vandaag heel sterk het gevoel dat het niet gelukt is. Gevoelige borsten die ik had zijn weg. En verder voel ik niks, behalve mijn maandelijkse klachten, steekjes en blehtjes die ik altijd heb. dames op roze, hadden jullie voor je positieve test al kwaaltjes waarvan jullie dachten, het kon weleens zo zijn?
Ik heb op 10 dpo getest en die was al best duidelijk Had op 5 en 6 dpo last van steekjes (bekend van m'n vorige zwangerschap). En op 10 dpo merkte ik bij het niezen een felle steek in m'n lies (ook bekend van zwangerschap haha). Dit was voor mij de reden om toch al zo vroeg te testen Anders had ik op NOD gewacht denk ik!
Oh zo! Ik had op cd 13 een positieve ovulatietest einde van de middag, ochtend cd 14 was hij weg en verder mn tempkaart
Ik heb even mijn Partner over die test heen laten plassen als “test” hahahaha blanco haha en dit zijn die van mij…
Ik ging net sporten en met touwtje springen kreeg ik echt een zieke felle steek rechts terwijl ik al de hele tijd een trekkend gevoel had links. Ben dus gestopt met touwtje springen want het deed gewoon zeer mijn lijf is ook gewoon niks gewend, watje. maar die borsten blijven eeuwig pijn doen.. vind dit wel echt een dingetje. Ze doen echt zeer zeer. Mn zoontje dacht dat ik een landingskussen was ofzo en aaaauuuwww man man man
Ik weet trouwens niet meer wie het was, wel een van de bekende namen hier op het forum, maar zij testte op 5 dpo ook licht positief. Het zijn uitzonderingen, maar het kan dus wel!
dat zijn dan wel opmerkelijke dingen! Daarom dat ik nu de moed ben verloren bij mijn vorige zwangerschap had ik vanaf 7dpo echt al opvallende klachten (misselijk tot braken aan toe, moe en echt pijnlijke borsten). Wist het toen ook gewoon vanbinnen.
Dankjewel! Hier 2 dagen voor eerste positieve test ineens heel duizelig onder de douche, felle steek in m'n buik en behoorlijk verhoogde hartslag voor korte duur. Of dat het is geweest, geen idee, maar dat was wel echt een rare ervaring Weinig, eigenlijk klachten die ik normaal ook heb als ik ongesteld moet worden. Alleen zeurderig gevoel in de onderbuik wat normaal pas vlak voor de menstruatie komt en nu al heel wat eerder aanwezig was. Verder niet echt iets anders dan anders. Zei manlief ook al, maar ik hoop het niet hoor haha. Lijkt mij echt pittig ❤️❤️ Haha verslaafden allemaal Jaa kan hoor. Innesteling is "normaal" tussen 5 en 10 dpo begreep ik. Als je 10 dpo Innesteling had, kan het zijn dat je 12dpo pas positief test. Ook opbouw hcg is verschillend per persoon. Dus het kan echt nog