Ook hier zie ik wel wat vaags! Hier toen een beetje soort gelijk. Niet zo heftig met de ambulance. Maar wel ruim 2 maanden die nasleep van een miskraam van 4+3.. constant die bloedingen.. had nooit verwacht dat het zo vroeg zoveel ellende kon geven. Uiteindelijk was curretage of medicatie gelukkig niet meer nodig omdat ik na 2 maanden een behoorlijk iets verloor en toen het hcg snel kwijt was. Maar daardoor vind ik het nu ook wel eng allemaal. Ik duim voor je, voor een goede zwangerschap deze keer ❤️ Bah dat is inderdaad behoorlijk vervelend. Denk wel aan jezelf he ❤️
Stom eigenwijs ei. Dan moet ze nu maar direct een vlucht deze kant op nemen.. Heeft nu lang genoeg geduurd
Jaa ik zie wel wat! Spannend! Hier zie ik helaas ook nog niets, maar gelukkig kan het nog bij eventuele 9 dpo.
Dit is de Kruidvat 2v5 Wat nou….. als de bbz toch nog restweefsel heeft zitten die hcg afstoot? Alhoewel… Mijn laatste bloedwaardes waren onder de 1 dus dat lijkt me ook stug…
Ik had een paar dagen na m'n ei al af en toe steekjes in mijn borsten, mega koud een paar dagen en daarna een soort ongi kramp. Dat heb ik overigens iedere maand dus zegt niks. Oh en een koortslip! Maar dat kan toeval zijn.
Ik had pijn aan de linkerkant van m’n buik zoals ik dat ken van eisprong pijn.. Dus vind het erg vaag. Dacht daardoor juist dat het niet gelukt was. Ook wat menstruatie achtige kramp & lage rugpijn. Sinds positieve test (7/8 dpo) “zwaar” of “voller” gevoel in onderbuik. Nu inmiddels (11dpo) iets vollere borsten en sochtends vlagen van misselijkheid. Best wel wat dus, maar vooral achteraf pas te linken hoor.
Nee ik gok het niet meer hoor, dan had je het wel eerder vernomen. Snap je angst en onzekerheid wel hoor!
Ik heb last van het Prikkelbare Darm Syndroom. Maar echt m'n darmen zijn nu zo in de war dat ik mijn broek gewoon niet meer dicht kan houden vanavond.
Ja dan weet ik het ook niet, dacht mss ben je al verder maar nee. Hopelijk betekend dit iets goed voor jou
Ik juist niet.. Zei het eergisteren nog hier, heb van alles last maar allemaal ook PMSig. Ik ben heerlijk emotioneel, toch een beetje krampjes in mijn buik, en echt soms een licht vlaagje misselijkheid, wat niet eens benoemenswaardig was. Ik ging vandaag twijfelen om te testen, omdat ik zo veel moest plassen ineens, ook de afgelopen 2 nachten. én achteraf; ik stond gisteren bij mijn ex voor de deur en die gebruikt zijn bloempot als asbak & daar ging ik toch een partij slecht op… Mijn vriend rook het amper, maar ik vind het normaal al goor reuken & nu helemaal!
Oh ja goeie dat veel plassen had ik ook 2 dagen. Toen zei een vriendinnetje nog dat is toch symptoom van zwangerschap? Maar weggewuifd want was echt Max 7dpo. Grappig als ik zo lees heb ik toch meer vage symptomen gehad dan ik dacht. Maar goed allemaal van die idiote symptomen waar je als je niet weet dat je zwanger bent ook 100 andere verklaringen voor hebt
Ow @Maudje123 hopelijk vind je hem snel, wat vervelend zo hier sinds vanmiddag niet lekker ineens keelpijn en enorme pijn aan de spieren grieperig gevoel. Vanavond net hele avond op bed en net even gedouched pff 38,1 valt nog mee maar ik ben eigenlijk nooit ziek morgen moeten we vroeg eruit presentatie voor ons interieur dus ben ook heel benieuwd. paracetmol en weer slapen hopelijk zo wat veel streepjes trouwens super positief
Beterschap! Hopelijk voel je je morgen beter! Jaa veel streepjes! Op naar veel roze en dat nog vele mogen volgen ❤️